Minyatür yatak odası takımı – Siyah İnci

-

minyatur-siyah-yatak-odasi-modelleri
Merhaba! Minyatür ile uğraşmak sabır ve sevda işidir. Bu ikisi olmadan maalesef minyatürde ilerlemek çok zor. Bir de çalışmanız ne kadar zorsa o kadar keyifli ve tatmin edici oluyor. 1:12 ölçekli bu yatak odası takımım, zorluk derecesi yüksek dolayısıyla da keyifledirici yönü de fazla bir çalışma. Özellikle karyolanın başlığında çok zorlandım. Kendi tasarımım olan başlığın ilk zorluğunu çiziminde yaşadım. Oranın ayarlanması, yuvarlaklarının yerleştirilmesi hiç kolay olmadı. Tamamen el işçiliği olduğu için adeta iğneyle kuyu kazdım.
Malzeme olarak 0,3-0,4 mm kalınlığında ahşap çıtalar ve gri mukavva kullanıyorum. Düz yüzeyleri ahşaptan, oymalı kısımları şekil verme kolaylığı açısından mukavvadan çalışıyorum. Mukavva olan kısımları duruma göre 3 veya 4 kat olarak çalışıyorum. Mukavvaları birbirine bol tutkalla yapıştırıyorum ve bir gün boyunca kurumaya bırakıyorum.

Beğenenleri blogumda da ağırlayabilirim :)

3 yorum gelmiş

  1. cherry blossom girl

    @gülay Hanım elinize sağlık harika minyatürler yapıyorsunuz, gerçek gibiler vallahi : ) Kullandığınız malzemelerle ilgili de biraz detay verirseniz daha bir fikir sahibi olmak isteriz.

  2. Gülay Temizel Ertürk

    Merhaba!
    Önce beğeniniz için çok teşekkür ederim. Malzeme olarak 0,3-0,4 mm kalınlığında ahşap çıtalar ve gri mukavva kullanıyorum. Düz yüzeyleri ahşaptan, oymalı kısımları şekil verme kolaylığı açısından mukavvadan çalışıyorum. Mukavva olan kısımları duruma göre 3 veya 4 kat olarak çalışıyorum. Mukavvaları birbirine bol tutkalla yapıştırıyorum ve bir gün boyunca kurumaya bırakıyorum. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Sevgiyle keyifle kalın.

Bir Cevap Yazın

Gülay Temizel Ertürk

"Keyfim minyatür" ve "Keyfimce" adlı iki blogum var. Buralarda el emeğimi sizlerle paylaşıyorum. Amacım: " Keyiflenmek ve keyiflendirmek"

Oyun hamurundan minyatür abur cuburlar

| | 0 Yorum

Minyatür ekmekler ve çörekler

| | 2 Yorum

Fimodan sucuklu yumurta anahtarlık

| | 0 Yorum

Minyatür mutfak dolabı

| | 1 Yorum

Minyatür parti büfesi

| | 2 Yorum

Polimer kilden minyatür rakı balık

| | 0 Yorum

Polimer kilden minyatür pizza

| | 4 Yorum

Minyatür ramazan pidesi

| | 3 Yorum

Polimer kilden mikro boyutta melek

| | 1 Yorum

Fimo hamurun minyatür bebek bibloları

| | 0 Yorum

Minyatür dikiş makinesi

| | 6 Yorum

Minyatür balkon sefası

| | 2 Yorum

Minyatür okuma odası

| | 4 Yorum

Fimo hamuru ile bebek yapımı

| | 0 Yorum