Siyah Kelebek

-

Kelebekler genellikle rengarenk olur.

Buradaki siyah kelebek siyahın asaletini bir kez daha vurgulamış.Hoş bir süs olmuş diye düşünüyorum.Ev dekorunda kullanılabilir yada bir bluz yada eteğin üstüne işlenebilir diye düşünüyorum.İlgili link burada.

6 yorum gelmiş

  1. gunesedogru

    Kelebek etkisi, bir sistemin başlangıç verilerindeki küçük değişikliklerin büyük ve öngörülemez sonuçlar doğurabilmesine verilen addır. Adı, Edward N. Lorenz’in hava durumuyla ile ilgili verdiği şu örnekten gelmektedir.Amazon Ormanları’nda bir kelebeğin kanat çırpması, ABD’de fırtına kopmasına neden olabilir. Farklı bir örnekle bu, bir kelebeğin kanat çırpması, Dünyanın yarısını dolaşabilecek bir kasırganın oluşmasına neden olabilirvikiden aldım :)))

  2. Chat Noir 1

    Sevgili gunesedogru verdiğiniz değerli bilgiler için çok teşekkür ederim.Gerçekten etkileyici.Eklemek isterim ki bir de butterfly effect diye bir film vardı. Farklı bir seçeneği seçince filmdeki karakterin hayatının nasıl değiştiğini konu alıyordu.Güzeldi. Sevgili aslimavi bu yazılarımı yazmadan önceki aramam el yapımı kelebekli tasarımlarla ilgiliydi.Bu da gözüme çarpınca paylaştım.Kelebeklerin zarif renkli güzel hayvanlar olduğunu düşünüyorum.Doğayı yani hayvanları ve bitkileri çok seviyorum. :)

Bir Cevap Yazın