SÜSLÜ LAPTOP

-

Benim Laptop’ımın nesi eksik.Ben de süsledim.Beter durumda ama dışı sizi,içi beni yakar.Rütbe kaybederek bana kadar indi.

Ekranın vaziyeti budur.

23 yorum gelmiş

  1. çok şeker olmuşşşbenim laptopun üstü nokta kokta o yüzden bişiler yapıştıramıyorum üzerne:(ama çok çok beendimmmçatlak için de geçmiş olsunnn

  2. sserapp

    Çok güzel olmuş iyi fikir laptopun bir hanıma ait olduğu belli olmuş kapağından.Elinize sağlık, herhalde yapışkanlı folyo…

  3. fiamma1

    Ellerine sağlık sevgili nedukcuğum, ha-ri-ka-sın, o catlaga da bir dal yap üzerine de bir kara kedi yepyeni olur valla biligsayarın:)) İyi günlerde kullan, önemli olan işlevi, çalışıyor yaa sen ona bak…

  4. esinsel

    ne kaybetmesi,rütbe kazanmış bir laptop, bu nedukcum.kaç tanesine, böyle yüreği zengin bir kullanıcı nasip olur?çatlak- matlak iş görüyor ya mesele yok.çok güzel görünüyor, ellerine sağlık.çiçekleri boyadın mı? yapıştırmaya da benziyor,gözüm seçemedi.

  5. fiamma1

    Laptop daha kullanışlı insan alısında vazgeçemiyor laptoptan biz de desktop da var ama afaganlar basıyor bana işte çalışıyor gibi hissediyorum masa başına geçince… Benim bu yeni 1,5 yıllık,bir de dell var o seninki gibi elden ele bana geldi nuhnebiiiden kalma dell de bile yoktur oyle model ama iş görüyor, bu yeni ama pil hemen bitiyor ben anlamadım ne iş onemli olan işimizi gorsun yeter bize…Eski telefonlara gelince canını seveyim eskilerin valla 9 sene aynı telefonu kullandım tık demedi, 1 yıldır bu elimdeki kurcala kurcala dur, ikide bir bozuluyor saya söve kullanıyorum.

  6. Noblesse

    Sevgili Neduk, ne güzel süslemişsiniz, ellerinize sağlık.Çiçekleri ne ile yaptığınızı ben de seçemedim.Esinsel’e katılıyorum, bence de laptop rütbe kazanmış.

  7. nalana

    ne kaybetmesi,rütbe kazanmış bir laptop, bu nedukcum.

    ben de bu cümleyi sayıklayarak yorumlara gitmiştim ki güldenciğim önce davranmış.Ben sokaklarda olduğumda şimdi gördüm tabii:)))gerçi sen (ve beeen);daha doğrusu BİZLER daha iyisine değil ennnn iyisine layığız ama naaparsın ..bugün metroda yanımdaki yaşdaşım eli kolu dolu hatunla dertlendiğimiz gibi biz çok hamal bir nesiliz.hem anababalarımızı hem çocuklarımızı idare etmekten göbeğimiz çatlıyor ama neyaparsın tarihin ve de talihin bize oynattığı rol buymuş.:)))))

  8. esinsel

    aaa nalan, gerçekleşti mi çekim?tüh ne zamandı?bana sanki daha ileri bir tarih gibi gelmişti, neden böyle düşündüysem?programın adı neydi,belki tekrarını verir.izlemeyi çok isterdim.

  9. esinsel

    nedukcum güle güle kullan,iyi bir aletin olmuş.nalanın trt 2 sini duyunca heyecan yapıp,bunu söylemeyi unuttum.

  10. esinsel

    doğrusun nedukcum.sana yazdıktan sonra,benim minicik yazıma yorumlar gelmiş,oraya daldım.turkmax ın tasarım atolyesindeydik bugün nazesenle.çok ani oldu cumartesi arayıp çağırdılar,bugün de apar topar gittik.ama biz altınkızlardan grubumuzda duyurmuştuk !! nasıl gözünden kaçtı nedukcum?

  11. sesiber

    Neduk gmailin varsa mesajlara abone ol, yeni yazışma olunca mail olarak geliyor.Benim laptop ta çok pis, az önce de çilekli crem yogo döküldü space tuşuna, geçenlerde elektrik süpürgesinin düşük ayarıyla klavyeyi temizleyeyim dedim, “b” tuşu makinaya kaçtı, zor çıkardım, yapıştırdım.Dışı çok güzel olmuş, içini boşver de o çatlağı nasıl becerdiniz onu anlamadım.

  12. kriizantem

    sesiber diyor ki; “b” tuşu makinaya kaçtı, zor çıkardım, yapıştırdım.

    Allah iyiliğini versin, çok komik bir durum olmuş:))Çok şık görünüyor neduk abla, ellerine sağlık…

  13. Garpad

    gerçekten çok güzel olmuş, iyi fikir ben de kendi lap topıma bişeyler kesip yapıştırayım :) bir şey sormak istiyorum bu kesme aletlerini buradan nerden temin ediyorsunuz? ben hiç rastlamadım da

  14. merytolg

    süper olmuşlar neduk ablacım ellerine sağlık bende yapmayı düşünüyorum ama eşim kızarmı diyede düşünüyorum :))

Bir Cevap Yazın