14 yorum gelmiş

  1. nrhnmrl

    Ya evet neden çalışmadığını anlayamadım için nasıl düzelteceğimi de bulamadım. Bi kere daha olmuştu Bi nedenini bulsam:(

  2. nrhnmrl

    Teşekkürler bende şimdi başka bir adresin linkini vererek değiştirdim umarım olur.Bi ahakine daha dikkatli olmam lazım

  3. Sibella

    Ahh keşke ben yapmış olsaydım örgüeli ama maalesef, belirtmeyi unutmuşum tabii. Yapılışı pek de kolay olmasa gerek gördüğüm kadarıyla. Yalnız nrhnmrl’nin ekledikleriyle benimkiler farklı tarzda yapılmışlar sanırım. Bendeki sabunlar oyma ya da kalıba dökülme değil de tek tek çok ince yapraklar halinde yapılmış, nerdeyse kumaş gibi görünüyor. Ben kırılır diye kutusundan bile çıkarmadan öylece koydum banyoya…

  4. orgueli

    Bendeki sabunlar oyma ya da kalıba dökülme değil de tek tek çok ince yapraklar halinde yapılmış, nerdeyse kumaş gibi görünüyor. Ben kırılır diye kutusundan bile çıkarmadan öylece koydum banyoya…

    Görüntüye göre baya ince işçilik var gibi, bencede kutusunda sakla kutusuda kalp şeklinde ne güzel:) bende banyo için yapılan şu meyveli sabunları sevmiyorum banyo içinde meyve şeklinde sabunlar pek hoş gelmiyor bana, neden böyle çiçekli böcekli yada banyoya gidecek birşeyler yapmazlarki… evim dergisinde, deniz kabukları şeklinde yapmışlar bayıldım:)

  5. Sibella

    Ben bu sabunları sevgililer günü temasında Tchibo’dan almıştım. Zaman zaman geliyor buna benzer şeyler. Hem de fiyatları da hiç pahalı değil :)

Bir Cevap Yazın