Pazar, Aralık 11, 2016
Takı yapmaya yeni başlayanlar için hayalet tel çalışması

18
hayalet-tel-ve-renkli-boncuklu-kolye-tasarim
Cam boncuklarla ve doğal taşlarla çalışılan model

Takı yapmaya yeni başlayanlar için yapımı kolay ve çok kullanışlı iki kolye. 45 cm, 52 cm ve 59 cm. lik 3 ayrı hayalet tel kesin. Kısadan uzuna düzgünce yerleştirip kapamayla tek tarafını kapatın. Seçtiğiniz boncukları göz kararı aralıklarla bitler yardımıyla sabitleyin. Aynı renklerin çok fazla üst üste, yanyana gelmemesine dikkat edin. Hepsi bitince diğer tarafın kapamasını da aynı sırayla takıp, klipsini takıp tamamlayın.

hayalet-tel-ve-renkli-boncuklu-kolye-tasarim-1
Cam incilerle çalışılan model

Hayalet tel nasıl kullanılır, hayalet tel ile takı, kolye nasıl tasarlanır sorularına yanıt verebilmişimdir umarım.

Bunu da sevebilirsiniz:

TAKI TASARIM KOLYE MODELLERİ, ÖRNEKLERİ, YAPILIŞLARI, VİDEOLARI

18 YORUMLAR

  1. Peki şey sibel abla bir şey sorucam o renkli boncukların kenarında bir şey var pire mi o? adı pire miydi :SBir de bu hayalet teli misina gibi kullanabilir miyiz? Hani misina yerine…Bu arada kolye içinde anlatım içinde teşekkürler :)

  2. Kolyeler çok güzel görünüyor. Fakat ben bu takı işine girmeyi hiç düşünmüyorum maalesef. Demek ki hazır almaya devam…

  3. Yazıda bitle sıkıştırın yazıyor ya… Ah Çilek ahh aklın Muratta di mi? :))Evet misina yerine yani boncuk dizmek için kullanabilirsin. Daha da sağlam olur.

  4. Ben onu birle diye okudum sanırım :S Murat’ı karıştırmayalım Sibel Abla lütfen :S Bitle sıkıştırıcam onu çünkü yakında.

  5. şu arasıra konusu geçen teller var ya onların en kalıını 0.60 mm olan mıdır? sesiber.. nokturn yada bir bilen

  6. en kalını 1,00..sonra 0,80;0,60,0,40…En kalını bulmak zor oluyor..Her yerde satılmıyor..Ama 80 60 40 ve inceleri takı malzemesi satan dükkanlarda var..

  7. HIIIMMM BANA EN KALINI 0,60 MM OLAN DEDİKLERİNDE YEMEMİŞTİM ZATEN. ELİMİZDE OLAN EN KALINI BU DEMEK İSTEDİKLERİNDEN OLSA GEREK. TEŞEKKÜRLER.

  8. fraise Muradı sıkıştırdın mı bit ile…Sesim ben de fimo ile yapmıştım. o zamanlar bit kardeşleri tanımıyordum…

    Anlatımı da burada