Cuma, Aralık 9, 2016
Takvimin Abajura Dönüşümü

29 YORUMLAR

  1. Hay allah razı olsun. Bir an kendimi terk edilmiş gibi hissettim. Ne yorum var ne yeni eklenen bir çalışma. Sizi de koşturdum, kusura bakmayın :))

  2. Nasıl olacak bu kota, AB’den bize hayır yok bence 10 yazı yollayana bir yazıda bizden gibi bir kampanya olmalı :))

  3. çok $k bu ya=)biri bana bi fikir verir mi acep arkdadaslar diorum hani kaplanmis ya bu kagitla ama bu ustu kaplanilan malzeme nedir mesela ben ne kullanabilirim o kisima?

  4. mesela fırın için kullanılan pişirme kağıtları var ya onları kullanabilirsin.Aslında tasarruf ampulleri de fazla ısı vemediği için çok da sorun olmaz sanırım.

  5. yok hani fırında kullanılan pişirme kağıtları oluyor ya yağlı kağıt onlarla yapılabilir. Sonuçta 200 derece ısıya dayanabildiklerine göre birşey olmaz. Başka önerisi olan varsa sevinirim tabi :)

  6. Hani ikea da falan olan şu japon kağıt lambaları varya pirinç kağıdı deniliyordu sanırım. Yağlı kağıttan yapılıyor.Benim yapmaya başlayıp yarım bıraktığım bir lambam var onu asetat kağıdından yapıyordum. Sonuçta lambaya çok yaklaştırmayınca ısıdan etkilenmez. Tasarruf lambası kullanıyorsan zaten ısısı çok düşük olur. Tabi ne yapacağını bilemediğim için böyle fikirler üretmeye çalışıyorum :)

  7. Saol embircim valla ya aslinda asetat kagidi aklima geldi nerede bulacagimi bilemiorum tr degilim ben ondanabajur yapmak istiyorum bisiler bulcazda bakalim hadi hayirlisi

  8. asetat kağıdını kırtasiyelerde bulabilirsin sanırm. Başka ülkelerde de vardır değil mi? ofis one superstore varsa oaraya bak istersen.

  9. evet bi ugriyim bi ara aslinda burda kirtasiyecilik denen olusum fasla revaç deil buyuk magazalardan alirsin kaadini defterini cartunu curtunu oyle yani

  10. fransada=)ya kirtasiye var tabi trdeki gibi adim basi kirtasiye yok yani:D tr de minnacik yerde 5 10 tane oluyor en azindan:Scarrefour gibi hypermarketlerden alior millet kipakini,kalemini i$te=)pakistanli arkadaslar taniorum burda bazilari cok kabaydi hareketleri gorgu olayi yani sence?

  11. ahh sorma, temizlik imandan değil insanın taaa içinden gelir diyorum :) Benimde dayım Fransa’da yaşıyor. Bak oraya gelirsem ararım seni daha Ankara ile buluşamadık ama olsun işte gönül bu hepinizle tanışmak isterim :)

  12. evet gelir ama birde nasi ogrendiklerine bagli olmasi var sen ekmegin yemegin sonunda yenecegini ogretselerdi oyle yerdin yani=)birde bunlar çok hizli konusuyorlar kendi dillerini dimi-lagulalahuhahasalliyorum tabi:Dbuyur gel embircim valla=)

  13. evet canım, işte bu kültür oluyor :))Konuşmalarına gelince hani ingilizcelerini anlamak zor urduca farsçaya yakın bir dil. Hızlı değilde hani arap bacının konuşması vardır ya, güney asyalılar da o tarz konuşuyor :)dıngdıngdıgıdın gibi bişi :))

  14. ya ingilizcelerini anliyorum ben onlarinda gene normal buluyorum yani ama urduca konusurken bana yutkunmadan konu$uyorlarmis gibi geliyor=) “dıngdıngdıgıdın” daha iyi benzedi valla aynen oyle:D arap baci heee hoho:D sende kriket oynuomusun embircim:D yada sutlu çay?bi$iler kaldimi sana ordan merak ettim?Birde neden gittigini=)bu arada embir demek çok hosuma gidiyor guzel bi kisaltma kulaga çok ho$ gelior “embir”:D

  15. Yok canım yok ben ne kriket olyadım ne de sütlü çaylarını sevdim. Sadece limonlu yeşil çayı beğendim. Chicken tikka, chicken buryani (nasıl yazılıyor bilmiyorum ama) yok yok benim en çok sevdiğim yemek felafeldi ki o da lübnan yemeğiydi :)) Pakistan’a görevli olarak gittim. Oradaki bir ulusal yardım derneğinin personeline ve görevlilerine çeşitli alanlarda eğitici eğitimleri verdim ve düğünüme 3 hafta kala dönebildim :)) İşte böyle belki yine giderim ama şu an ki planda Kıbrıs ve Belgrad var.Embir (aslında embır hatta ilk hali embırly idi) çocukluk arkadaşım takmıştı bunu bana, sonra ailem ve çocukluk arkadaşlarım bana hep embır demeye başladılar :)) İşte böyle canım. Öptüm seni

  16. evet felafeli duydum=)bak onun adida guzel felafel embir gibi:Dyaptigin i$ gerçekten seni mutlu ediyor olmali:) “elin arkasindaki el olmak” hemde birde degisik yerleri tanima imkani ne kdr çok sey katiyor insan kendine gorduklerinden.Birde dugune geç kalsaydin ee 3haftada elin ayagin denizci dugumu olmustur=)bende optum seni cnm;)

  17. Bizde burayı sohbet yeri yapmışız :)) Düğün işi zor oldu. Daha doğrusu çok telaşlı. Günü önceden aldığımız için değiştirmedik. Sonra da herşeyi yetiştirmek için koşturduk. Sabah 5’lere kadar dia hazırlamaya çalıştığımı hatırlıyorum. Kim kimin yanında oturacak, hangi müzikler çalacak, eşyalar, gelinlik, damatlık off off offff sorma ama oldu işte :))

  18. güneşedoğrucum buradayımmmm:)) makara abla zaten yağlı kağıt kullanmazsanız ampulün ısısıyla yanabilir. Fırın kağıdı kullanabilirsiniz.