Tebrik kartlarım-2

-

El emeği,göz nuru,karanlık ve uykusuz gecelerde ısrarla yapımına devam edilmiş tebrik kartlarım..İlham perilerimin büyük kısmı Çocukla Çocuk‘tan.Ayrıntılar için bloğumaDaha önce yaptığım tebrik kartlarım içinse bloğuma buyrun.

29 yorum gelmiş

  1. Figen abla

  2. banuca

    Eskiden, gençliğimde bayram,yılbaşı, özel günler yaklaştığında, tebrik kartları her yerde sergilenir, ben de elimdeki listeye göre o güzelim tebrik kartlarından seçer, onları özenle yazar, postaya verir ve bana gelecek kartları merakla beklerdim, o kartlardan hala sakladıklarım vardır. Her bayram, yılbaşı geldiğinde o güzel koşturmayı özlemle anıyorum. Dış ülkelerde hala devam eden bu güzel adet ne yazıkki ülkemizde sanal aleme, telefon mesajlarına yenildi.Senin bu uğraşına bu nedenle hayran oldum, eminim bunları sevdiklerine, dost ve arkadaşlarına gönderiyorsundur. Kendi el emeğinle hazırladığın bu kartlar çok değerli, bir dahaki özel günde bana da gönderirsen çok sevinirim.Bir kampanya başlatalım ve 10marifetliler olarak birbirimize kendi yaptığımız kartları gönderelim, ne dersiniz… Bu güzel adeti yeniden yaşatalım, çocuklarımızı alıştıralım. Ben şahsen mail veya gsm mesajlarını hiç samimi ve sıcak bulmuyorum, çünkü bana özel olmadığını hissediyorum.

  3. DenDenAk

    Tamam ben varım sevgili Banu zaten bir süredir bunu düşünüyordum ama kızımın fotoğraflarından yollayayım diyordum, dışını kendim yapar içine fotoğraf koyarım

  4. mtnaz11

    Harika olmuş bu kartlar bayıldım.Ayrıca Banu fikrine de bayıldım.Ne güzel olur yeniden hayata geçirmek bu alışkanlığı.

  5. celebi74

    eline sağlık şekerim.. ve banuca katılıyorum sana.. hadi başlatalım.. sende bir kart tasarımı yap yap diyerek dünden beri bir kurt içimde kımıldanıyordu.. demek bundan dolayıymış.. :)) ben tasarıma başlıyorum.. o zaman sende adresini yolla msj olarak.. öptüm sevgiler..

  6. banuca

    Bu durumda, ilk özel gün sevgililer günü, birbirimize sevgimizi belirtsek olmaz mı ogün, hazırlamaya başlayalım kartlarımızı bir tane eşinize, birer tane 10marifetçi arkadaşınıza, tamam mı, adres için mail aracılığını kullanalım, adresini istediğinize postaneden mesaj bırakın mail adresinizi…Yalnız mail gönderirken 10marifet kullanıcı adını da eklemeyi unutmayın:))

  7. alonenes

    illa sevgililer günü olması gerekmiyor aslında.bende varım bu arada:)günü belli olmasın bence herkes içinden geldiği zaman içinden geldiği kişiye yollasın süpriz olsun.adresler her zaman elimizin altında olsun…banada yollayın adresleri:))

  8. findikkurdum

    evet evet bence de gün belli olmasın.hem süpriz olur,hem de benim gbi minik kızıyla postaneye ne zaman çıkabileceği hiç belli olmayan biri için daha ideal olur :)

  9. akoni

    sevgili fındık kurdum, bu tebrik kartları beni geçmişe götürdü.. ne güzeldi o yıllar.. yolları gözlenen postacılarımız ahhh ahhh!! özlemişim yaaa

  10. Fatmaozen

    kızlar beni de unutmayın ben de varım :) martha cadısından öğrendiğim kartları nihayet yapma fırsatı bulurum :D süper olur :D heyecanlandım ne güzel :D

  11. banuca

    fındıkkurdu,dendenak adresleriniz ulaştı, teşekkürler, benimkini de gönderdim aynen :))Kızlar, adreslerinizi mail atın bana, mail adresim blogumda var, hadi amaaaa….

  12. findikkurdum

    ben şu an banuca dışında kimseden adres almadım.yaptıkça adreslerinizi istemeye başlarım :)kızım izin verdiği oranda çalışıyorum çünkü.

  13. banuca

    fındık kurdu, sen bu işi tekrar bir yazı yayınıyla kartpostal kampanyası başlatıyoruz diye duyur bence, herkez katılır sanırım o zaman.

  14. findikkurdum

    hmm ok.hemen yolluyorum yazıyı banuca.ben aslında senin fikrin diye,sen başlatırsın diye düşünüp durdurmuştum kendimi:)bakalım böle bence de katılım daha fazla olur.

  15. sesiber

    aaa biz de bundan öncekinden önceki yılbaşı yapmıştık burada. çok güzeldi. ben yazının altına yazıcam.

  16. Sevgililer günü olsun kimin eline ne gelirse fotoğrafını çeksin buraya yüklesin kura çekelim liste oluşsun banuca kura çeksin şu şuna bu buna diye sonra yollarız hoşluk olur olmaz mı:)

Bir Cevap Yazın

El işi kağıdı ile kar tanesi yapımı

| | 0 Yorum

Simli kağıttan yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Kağıttan minik yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Kürdanla rüzgar güllü pasta süsü yapımı

| | 0 Yorum

Kağıt yıldız yapımı (diy)

| | 0 Yorum

Kağıttan 3 boyutlu yıldız yapımı

| | 2 Yorum

Kız çocuk odası süsleme fikirleri

| | 0 Yorum

Sevgililer Günü için defter yapımı (DIY)

| | 5 Yorum

Kağıttan 3 boyutlu kartanesi yapımı

| | 5 Yorum

Kağıttan yeni yıl kasabası yapımı

| | 0 Yorum

Mukavvadan çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Dekoratif kitap tutucu yapımı

| | 2 Yorum

Taş görünümlü mumluk yapımı

| | 3 Yorum