Turuncu kabanlı amigurumi kız

-

amigurumi-oyuncak-bebekler
Bugünlerde örüyor ve sadece örüyüyorum. Öyle ki artık kolum ve parmaklarım ağrıdan sızlıyorlar. İnsanı örmek ya da yeni bir şeyler keşfetmek kadar mutlu eden başa bir şey var mı bilmiyorum ama ben bu yorgunluktan çok mutluyum. Yaptığım çalışmalara ilgi gösteren herkese sonsuz teşekkür ederim. Amigurumi kız son işlerimden biri. Ha bir de buradan duyurulur merserize ip bulunmuyor, bulamıyorum.

4 yorum gelmiş

  1. orguoyuncakevi

    Emeğinize sağlık çook güzel olmuş. Size tavsiyem ara sıra molalar verin. Çünkü önemsemediğimiz ağrılar ilerde kalıcı kas hasarlarına sebep olabiliyor. Eskiden 3 günde ördüğüm bebekleri şimdi on günde ancak örebiliyorum elimdeki rahatsızlıktan dolayı. Örgü tutkudur benim için fakat bu tutkuyu devam ettirmek için sağlıklı kalmak vazgeçilmez bir zorunluluk. Yumak dolu mutlu günler diliyorum.

  2. bukebebek

    KOCAMAN öper ve cok teşekkür ederim ve haklısınız mola verererek yapmak daha ıyı olcak fakat aklıma gelen projeyi hemen yapmayınca unutuyorum keşke çize bilsem o zaman unutmam …:)

  3. berenicemindunyasi

    Canım yorma kendini bu kadar yaaa :( Bir kenara not ediver şu kısım şöyle olacak diye planla mesela :S Aklımız yeni şeyler farklı tasarımlar için sürekli çalışıyor ama garibim ellerimiz yoruluyor :) Hadi kalk kendine bir kahve yap biraz relax öptüm çookkk :)

Bir Cevap Yazın

bukebebek

Amigurumi oyuncak sarı elbiseli kız

| | 0 Yorum

Amigurumi oyuncak sevimli eşek

| | 0 Yorum

Amigurumi şekerleri – örgü oyuncaklar

| | 0 Yorum

Amigurumi basset köpek

| | 0 Yorum

Amigurumi örgü bebek ve tavşan oyuncaklar

| | 2 Yorum

Amigurumi top çiçek buketi

| | 0 Yorum

Amigurumi eşek ve eğitici halkalar

| | 0 Yorum

Kelebek kuyruklu amigurumi inek

| | 0 Yorum

Örgü arı çıngırak

| | 0 Yorum

Prenses Elsa amigurumi bebek

| | 0 Yorum

Amigurumi tavşan oyuncaklar

| | 0 Yorum

Amigurumi uykucu aydede

| | 0 Yorum

Amigurumi oyuncak erkek bebek

| | 0 Yorum