Cumartesi, Aralık 10, 2016
Turuncu kabanlı amigurumi kız

Turuncu kabanlı amigurumi kız

4

amigurumi-oyuncak-bebekler
Bugünlerde örüyor ve sadece örüyüyorum. Öyle ki artık kolum ve parmaklarım ağrıdan sızlıyorlar. İnsanı örmek ya da yeni bir şeyler keşfetmek kadar mutlu eden başa bir şey var mı bilmiyorum ama ben bu yorgunluktan çok mutluyum. Yaptığım çalışmalara ilgi gösteren herkese sonsuz teşekkür ederim. Amigurumi kız son işlerimden biri. Ha bir de buradan duyurulur merserize ip bulunmuyor, bulamıyorum.

Paylaş
otzgua
1985 Iğdır doğumluyum. Kütahya Dumlupınar Ünv. Kamu Yönetimi mezunuyum. Evliyim bir kızım var ve Kütahya da yaşıyorum. Özel sektörde çalışmanın insanı köleleştirdiğini ve monoton bir dünyaya alıştırdığına inanıyorum. Orman kanunlarının geçerli olduğu iş hayatının bana göre olmadığına kanaat getirdikten sonra hobilerime yöneldim . Başlarda kızıma sağlıklı organik yemekler derken organik oyuncakların içinde buldum kendimi. Hiç denemediğim şeyleri yapmak ve tabikii Allahın lütfu ve izniyle bu güzel bebişleri yapmaya başladım. Çok keyif verici ve şükür içeren bu işle uğraşmak bana nefes verdi...

4 YORUMLAR

  1. Emeğinize sağlık çook güzel olmuş. Size tavsiyem ara sıra molalar verin. Çünkü önemsemediğimiz ağrılar ilerde kalıcı kas hasarlarına sebep olabiliyor. Eskiden 3 günde ördüğüm bebekleri şimdi on günde ancak örebiliyorum elimdeki rahatsızlıktan dolayı. Örgü tutkudur benim için fakat bu tutkuyu devam ettirmek için sağlıklı kalmak vazgeçilmez bir zorunluluk. Yumak dolu mutlu günler diliyorum.

  2. KOCAMAN öper ve cok teşekkür ederim ve haklısınız mola verererek yapmak daha ıyı olcak fakat aklıma gelen projeyi hemen yapmayınca unutuyorum keşke çize bilsem o zaman unutmam …:)

  3. Canım yorma kendini bu kadar yaaa :( Bir kenara not ediver şu kısım şöyle olacak diye planla mesela :S Aklımız yeni şeyler farklı tasarımlar için sürekli çalışıyor ama garibim ellerimiz yoruluyor :) Hadi kalk kendine bir kahve yap biraz relax öptüm çookkk :)