TUTUNDUM TÜLLERİNE…

-

Tüllerinize tutunmuş, rengarenk kelebeklerle, güne “merhaba!” demeyi ister miydiniz?Yapımı çok kolay,sadece birkaç bükülebilir,ince tel,renkli tül parçaları(renkli bayan çorabı da aynı işi görecektir),süslemek için renkli pullar,renkli süngerler,renkli boncuklar ve minik çengelli iğneler…Teli; şekildeki gibi bükerek,kelebek formunu verin.

5 yorum gelmiş

  1. sefa97

    ya sizin bu kelebekler; bana artık yaşlandığımı iyice hissettirdi.yıllar evvel izmir e tatile gittiğimiz de annem fuardan bunlardan bir sürü almıştı, arkadaşlarına hediye olarak. Kimin evine gitsek perdelerin üzerinde kelebekler, hey gidi günler:)ben de bir tane alıp (ilkokul 1.sınıf) okul arkadaşıma hediye ettim, öyle mutlu olmuştu ki; hemen ertesi gün kelebeği yakasına takıp elinde bir tabak kuruyemiş teşekküre gelmişti evimize.ellerinize sağlık çok güzeller.

  2. cocuklacocuk

    çok şık olmuşlar ellerinize sağlık, benim süslü annem gorse hemen dener kendi perdelerine; yarın yanıma geliyor (oley) ona da gostereceğim.

  3. sudeh

    kon kon kelebek,yıldızlı böcek,al işte sana,bir gonca çiçek…………ÇİÇEKLER EDİTÖRE VE PHARMACID E.

  4. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Çok teşekkür ediyorum.Çocukluğumda, kendi tüllerimizdeki de annem tarafından renkli bayan çoraplarından yapılmıştı.O şekilde de çok hoş oluyor.

Bir Cevap Yazın

Keçe arabada bebek var yazısı

| | 0 Yorum

Bahar kelebekleri – keçe yaka iğnesi

| | 1 Yorum

Keçeden araba dikiz aynası süsleri

| | 0 Yorum

El yapımı keçe aksesuarlar

| | 0 Yorum

Keçeden Monster High temalı aksesuarlar

| | 0 Yorum

Keçeden kalp sevgi buketi

| | 0 Yorum

Keçeden yıldız araba süsleri

| | 0 Yorum

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden süslü lavanta keseleri

| | 0 Yorum