Perşembe, Mart 23, 2017
Valide Sultan Kolyesi

Valide Sultan Kolyesi

21
Bu çalışmayı satın almak için ulaşabilirsiniz:

inci kolye
Yaklaşan Anneler Günü nedeni ile adını Valide Sultan koyduğum kolyem. Beni takip edenler inciye olan hayranlığımı anlamışlardır. Burada ve burada birkaç örneği var zaten. Bu kolyenin blogumdaki yeri ise burada .

21 YORUMLAR

  1. :) bu vesileyle yaptığınız şeylere daha detaylı baktım da, maşallah ne kadar becerikli ve zevklisiniz… ne büyük şans. işleriniz rast gitsin hep.

  2. ayyy kaynanamı üye yapıyımda okusun şu iltifatlarınızı :D gülhanımcım demeyin öyle şımarıcam şimdi ağzım kulaklarıma vardı :D teşekkür ederim çok naziksiniz…
    Zevkli olduğumu kabul edebilirim ama buradaki birçok işi gördükten sonra becerikli olduğum konusunda şüphelenmeye başladım :D

  3. siz dahil o kadar becerikli hanımlar var ki ben inanamıyorum zaten. hiç cesaret edemiyorum yaptığım ufak tefek şeyleri göndermeye o yüzden. şımarın bence, hakkınız sizin. :)

  4. Burada ve buradakiler diye link verdiğiniz diğer takılarınızda güzellerdi amaaaaaa BURADA’ki harika olmuşşşşş.. Aradaki ince boncuk detayları çok isabet olmuş ve harika bir duruşu var kolyenin ellerin dert görmesin canım… :)

  5. aaaaa gülhanımcım neden cesaret edemiyecekmişsiniz ki göndermeye? paylaşımlarınız çok zevkli ürünler eminim yaptıklarınızda güzel olmuştur. bi kere gözünü karartıp gönderiyosun sonra hep gönderesin geliyor :D gönderin gönderin…
    tekrar teşekkür ederim çok naziksiniz..