Yağlı Boya Çalışmalarım

-

Uzun zamandır elimi sürmüşlüğüm yok ama bir ara geceler boyu resim yapıyordum. Afgan Kızı çalışmam için 2 gün boyunca neredeyse uyumadan çalışmıştım ve bugüne kadar en keyif aldığım resim çalışmam olmuştu. Diğeri de Balkan Kızları… Onları henüz tamamlayamadım. Yaklaşık 3-4 yıla yakın bir süredir tamamlanacağı günü bekliyorlar.:)) Ama şimdilerde çıkarıp gözümün önüne koydum ki, bir an önce tamamlayayım diye.:)Bunlar da benim yağlıboya çalışmalarım. Diğer arkadaşların güzel çalışmalarını görünce çok canım çekti, paylaşmak istedim.:)

25 yorum gelmiş

  1. fiamma1

    Hani o ilk resimdeki gögüse tutuşturulmuş cengelli iğne var ya geldi dilime saplandı:) Çok güzel bunlar, muthiş, detaylar harika… afganlı kız birebir aynı.. Nerede bu resimler? Sergi falan açtınız mı hiç? Burada resim yapan arkadaşlar neden beraber sanal da olsa bir blog açıp karmasergi yapmıyorlar?

  2. Figen abla

    hiiii!!!! şahane bunlar…üstteki çengelli iğne detayı muhteşem ötesi…alttaki kızın örtüsünün altından çıkan saç tellerinden tutun da,örtüsünün kıvrımlarına kadar muhteşem…göz rengi de fotoğrafın aynısı olmuş….siz harikasınız…bir dakika..nerde benim nazar boncuklarım…?

  3. aytacrafts

    harika tek kelimeyle başka ne denir,fotoğraf gibi inanın çok gerçekçiler,bir saattir hayranlıkla bakıyorum o üstteki kızın çiçekli elbisesi gerçek kumaş gibi,yüz hatlarına fln diyecek yok ikisininde hayran oldum,blogdada görmek isterim çalışmalarınızı tebrik ederim muhteşemsiniz.

  4. celebi74
    Ünlü fotoğrafçı Steve Mc Curry, bir mülteci kampında fotoğrafını çektiği yeşil gözlü Afgan kızını, 18 yıl sonra dört çocuk annesi bir kadın olarak buldu..

    maşallah..afgan kızının son halini görmüşmüydünüz peki..

  5. kriizantem

  6. renklitasarimlar

    Arkadaşlar önce bir şey soracağım, ben ilk fotoğraf olarak fgan Kızı gözüksün istiyordum ve iletişim bölümüne yazdım ama galiba yanlış yere yazmışım.:) Yazıyı gönderdikten sonra düzeltme yapmak istersek kime yazmamız gerekiyor?Banuca, aman profesyonel falan deme, ressamlar beni topa tutar valla.;-) Çok teşekkür ederim…Uzay1, aman aman şımarırım valla.;-) Teşekkürler…Sarıkurdelem, çok teşekkürler…:)Cam Güzeli, çok teşekkürler.:)Fiamma1, benim topu topu 4-5 çalışmam var.:) Ayrıca bunların sergilenmeye değer olduğunu sanmıyorum. Ama sanal sergi fikrini çok beğendim. Neden olmasın, en azından sanalda da olsa sergimiz var deriz.:))) Bir de o çengelli iğne var ya, nedendir bilmem herkes onu söylüyor. Kolye bitseydi asıl o güzel olacaktı.:) İnşallah yakında.;-)Çok teşekkür ederim.Figen Abla, valla beni şımartacaksın.:)) Ama var ya ben de şu afgan kızının saçlarına bakıp, onu nasıl yaptığımı anlamaya çalışıyorum.:) O kadar uzun ara verdim ki acaba yeniden otursam yapabilir miyim bilemiyorum.:) nazar boncukları için de çok teşekkür ederim.:) Benden de sana gitsin o boncuklar…Karabidikim, çok teşekkür ederim.:)Embir, teşekkür ederim.:) Yapmaya çalışıyorum kendimce işte.:)Aytacrafts, çok teşekkür ederim.:) Bloga koyacak kadar resmim yok ki. Aslından 4-5 tanesinden 2 tanesi bunlar. Haa ama karakalem falan çok var, vakit bulunca onları da eklerim.:) Aaa bu arada sen resim eğitimi almıştın değil mi? O zaman daha teknik bakabiliyorsundur, sen en iyisi daha çok eleştir beni, valla ne iyi olur.Sergun, valla o kumaştan bulsam, hemen kendime b,r elbise yapacağım.:) Teşekkür ederim.Çelebi 74, görmez olur muyum hiç.:) Hatta onun bulunma belgeselini soluksuz izlemiştim national geographic’te. Hatta bu halini de yapayım diyordum ama çocukluk hâli kadar etkilemedi beni.:)Anekzura, teşekkür ederim.:)Nrhnmrl, çok teşekkür ederim.:) Bu arada unutmayayım sana mail atacağım ve bugünle ilgili bir şey anlatacağım.;-)Kriizantem, var var, olmaz olur mu hiç? Yemek yapamam mesela, pasta masta hiç bana göre değil, seramikle uğraşmayı beceremem ve daha biiiir sürü şey!:) Yani yapabildiklerim topu topu bunlar işte.:) Beğenmene çok sevindim.:)Yamalı Bohça, yok canım, o kadar da değil.:) Ama çok teşekkür ederim.:)

  7. Racine

    balkan kızlarını tez zamanda tamamlamanızı şiddetle tavsiye ederim efenim..şahane bişey olacağı kesin.ellerinize sağlıkk :)) meşhur afgan kızındada göze çarpan tek kusur gözlerden birinin biraz kaymış olması…devam edinn uğraşın, sonrada paylaşın lütfen olur mu?:)

  8. renklitasarimlar

Bir Cevap Yazın

Gelincik köyü yağlıboya tablo

| | 0 Yorum

Akrilik boya ile baykuşlu tual çalışması

| | 0 Yorum

Osmanlı temalı dijital resimler

| | 4 Yorum

Mouse ile çizilmiş resim örnekleri

| | 0 Yorum

Dijital resim Osmangazi

| | 0 Yorum

Bebek ayak baskısı ile pano yapımı

| | 1 Yorum

Tuval üzerine yağlı boya tablo

| | 0 Yorum

Karakalem kitap kapağı tasarımı

| | 0 Yorum

Kedili sulu boya tablo

| | 1 Yorum

Ahşap pano üzerine akrilik resim

| | 4 Yorum

Yin Yang mandala çizim

| | 0 Yorum

Dinginlik mandalası temalı çerçeve

| | 0 Yorum

Suluboya kayık

| | 0 Yorum

Karakalem kumaş

| | 0 Yorum