Pazar, Aralık 11, 2016
Yağlı Boya Çalışmalarım

Yağlı Boya Çalışmalarım

25

Uzun zamandır elimi sürmüşlüğüm yok ama bir ara geceler boyu resim yapıyordum. Afgan Kızı çalışmam için 2 gün boyunca neredeyse uyumadan çalışmıştım ve bugüne kadar en keyif aldığım resim çalışmam olmuştu. Diğeri de Balkan Kızları… Onları henüz tamamlayamadım. Yaklaşık 3-4 yıla yakın bir süredir tamamlanacağı günü bekliyorlar.:)) Ama şimdilerde çıkarıp gözümün önüne koydum ki, bir an önce tamamlayayım diye.:)Bunlar da benim yağlıboya çalışmalarım. Diğer arkadaşların güzel çalışmalarını görünce çok canım çekti, paylaşmak istedim.:)

25 YORUMLAR

  1. Hani o ilk resimdeki gögüse tutuşturulmuş cengelli iğne var ya geldi dilime saplandı:) Çok güzel bunlar, muthiş, detaylar harika… afganlı kız birebir aynı.. Nerede bu resimler? Sergi falan açtınız mı hiç? Burada resim yapan arkadaşlar neden beraber sanal da olsa bir blog açıp karmasergi yapmıyorlar?

  2. hiiii!!!! şahane bunlar…üstteki çengelli iğne detayı muhteşem ötesi…alttaki kızın örtüsünün altından çıkan saç tellerinden tutun da,örtüsünün kıvrımlarına kadar muhteşem…göz rengi de fotoğrafın aynısı olmuş….siz harikasınız…bir dakika..nerde benim nazar boncuklarım…?

  3. harika tek kelimeyle başka ne denir,fotoğraf gibi inanın çok gerçekçiler,bir saattir hayranlıkla bakıyorum o üstteki kızın çiçekli elbisesi gerçek kumaş gibi,yüz hatlarına fln diyecek yok ikisininde hayran oldum,blogdada görmek isterim çalışmalarınızı tebrik ederim muhteşemsiniz.

  4. Ünlü fotoğrafçı Steve Mc Curry, bir mülteci kampında fotoğrafını çektiği yeşil gözlü Afgan kızını, 18 yıl sonra dört çocuk annesi bir kadın olarak buldu..
    Ünlü fotoğrafçı Steve Mc Curry, bir mülteci kampında fotoğrafını çektiği yeşil gözlü Afgan kızını, 18 yıl sonra dört çocuk annesi bir kadın olarak buldu..

    maşallah..afgan kızının son halini görmüşmüydünüz peki..

  5. Sizin yapamadığınız birşey varmı? Çok başarılı buldum resim çalışmalarınızı da, yüreğinize, güzel gören gözlerinize sağlık…

  6. Arkadaşlar önce bir şey soracağım, ben ilk fotoğraf olarak fgan Kızı gözüksün istiyordum ve iletişim bölümüne yazdım ama galiba yanlış yere yazmışım.:) Yazıyı gönderdikten sonra düzeltme yapmak istersek kime yazmamız gerekiyor?Banuca, aman profesyonel falan deme, ressamlar beni topa tutar valla.;-) Çok teşekkür ederim…Uzay1, aman aman şımarırım valla.;-) Teşekkürler…Sarıkurdelem, çok teşekkürler…:)Cam Güzeli, çok teşekkürler.:)Fiamma1, benim topu topu 4-5 çalışmam var.:) Ayrıca bunların sergilenmeye değer olduğunu sanmıyorum. Ama sanal sergi fikrini çok beğendim. Neden olmasın, en azından sanalda da olsa sergimiz var deriz.:))) Bir de o çengelli iğne var ya, nedendir bilmem herkes onu söylüyor. Kolye bitseydi asıl o güzel olacaktı.:) İnşallah yakında.;-)Çok teşekkür ederim.Figen Abla, valla beni şımartacaksın.:)) Ama var ya ben de şu afgan kızının saçlarına bakıp, onu nasıl yaptığımı anlamaya çalışıyorum.:) O kadar uzun ara verdim ki acaba yeniden otursam yapabilir miyim bilemiyorum.:) nazar boncukları için de çok teşekkür ederim.:) Benden de sana gitsin o boncuklar…Karabidikim, çok teşekkür ederim.:)Embir, teşekkür ederim.:) Yapmaya çalışıyorum kendimce işte.:)Aytacrafts, çok teşekkür ederim.:) Bloga koyacak kadar resmim yok ki. Aslından 4-5 tanesinden 2 tanesi bunlar. Haa ama karakalem falan çok var, vakit bulunca onları da eklerim.:) Aaa bu arada sen resim eğitimi almıştın değil mi? O zaman daha teknik bakabiliyorsundur, sen en iyisi daha çok eleştir beni, valla ne iyi olur.Sergun, valla o kumaştan bulsam, hemen kendime b,r elbise yapacağım.:) Teşekkür ederim.Çelebi 74, görmez olur muyum hiç.:) Hatta onun bulunma belgeselini soluksuz izlemiştim national geographic’te. Hatta bu halini de yapayım diyordum ama çocukluk hâli kadar etkilemedi beni.:)Anekzura, teşekkür ederim.:)Nrhnmrl, çok teşekkür ederim.:) Bu arada unutmayayım sana mail atacağım ve bugünle ilgili bir şey anlatacağım.;-)Kriizantem, var var, olmaz olur mu hiç? Yemek yapamam mesela, pasta masta hiç bana göre değil, seramikle uğraşmayı beceremem ve daha biiiir sürü şey!:) Yani yapabildiklerim topu topu bunlar işte.:) Beğenmene çok sevindim.:)Yamalı Bohça, yok canım, o kadar da değil.:) Ama çok teşekkür ederim.:)

  7. balkan kızlarını tez zamanda tamamlamanızı şiddetle tavsiye ederim efenim..şahane bişey olacağı kesin.ellerinize sağlıkk :)) meşhur afgan kızındada göze çarpan tek kusur gözlerden birinin biraz kaymış olması…devam edinn uğraşın, sonrada paylaşın lütfen olur mu?:)

  8. Fatoş01, çok teşekkür ederim.:)Racine, ah o göz var ya, oturtmak için kaç kez uğraşıldı bir bilsen.:) Fark etmiş olmana çok sevindim. Diğerini de kendimi motive etmek için yanıbaşıma koydum.:) Olacak inşallah.Sevgiler…