YARIŞMA: Bu kadar küçük hediye olur mu demeyin, bakın bu evde neler olmuş

-

Aaaa hediyenin büyüğü küçüğü olmaz demez miyiz hep :) İşte minyatür evim.

Anlaşılan birileri sabredemeyip paketini erken açmış. Laf aramızda çoraplar da henüz yerine asılmamış, ev sahibinin biraz eli ağır herhalde :)

Öncelikle yeni yılın hepimize sağlık, sağlık, sağlık, mutluluk ve huzur getirmesini diliyorum. Şu anda koymadım ama ayrıntı resimlerini, yapım aşamalarını daha sonra bloğumdan izleyebilirsiniz. Bu çalışmaya başladığımdan beri aksilikler peşimi bırakmadı, oğlan hastaydı, çoğunu gece yaptım. Şimdi de bana bulaştı resimleri doğru düzgün çekemedim, hayırdır inşallah :) Kısaca yapılışını da anlatayım bazı eşyaların; çam ağacı pasta süsünden, iki tanesi birleştirildi, rengi koyulaştırıldı, altına vantuz yapıştırıldı, tepesine yıldız unutulmadı. Avizenin en üst kısmını görmenizi isterdim. Zincir ve kabloya asınca gerçek gibi oldu çok hoşuma gitti :) Kartonpiyer de yapınca tam oldu. En üstteki sarı kapak, çiçekli pasta mumunun çiçekleri ve sapı kırılmış hali… (para 10 kuruş) En sevdiğim ayrıntılardan biri de kapının menteşeleri oldu :)

82 yorum gelmiş

  1. bulbille[pilli_silinen_hesap]

    ne kadar titizlikle calismissiniz super gorunuyor :)

  2. aslimavi

    o minik şapkalardan, avizeye, sandalyelerden, duvar kagıdına, agactan, peçetelere kadar hepsi çok güzel olmuş:) ellerine saglık hobi.

  3. mavisofra

    minişşşşşşşşşşşşşşşşşş döktürmüşsünnn hele şükür ilham perileri seni dürtüklemeyi başarmış:)))))))))))))))ev sahibinin eli agır demek:))))))))))))))panaloara bayıldım kız eline saglık

  4. minihobi

    tşk. ederim mineörnek, bulbille, gönüldenele, aslım ve mavişim.Biraz kendime geldim:) oğlumun hastalığı şimdide beni kırıp geçirdi. Az önce sinirimden ağlıyordum, şimdi gülüyorum. Gerçekten teşekkürler.

  5. Betem16

    Evet çok beğendim harika olmuş.Bende çok özneyorum yapmak istiyorum ama bu konuda benim gibi acemileri bilgilendirmek için daha detaylı anlatım ve aşamalı resim koyarsanız çok sevinirim.

  6. Nihal Erpeden

    Ellerinize sağlık. Beğenmemek mümkün mü?Yalnız bir ricam var, ellerinizin resmini de ekler misiniz, parmaklarınızın kürdandan olduğundan şüpheleniyorum da :D

  7. minihobi

    Betemcim sor söyleyim, neyi merak ediyorsan ne istiyorsan çünkü inan bütün parçaları anlatmak çok zor, bazı resimleri de fikir olsun diye bloğumda yayınladım buradan bakabilirsin.Beğendiğin için de teşekkürler.

  8. minihobi

    Nihal Erpeden çok teşekkür ederim:)Çok hoşsunuz:)Gülmekten alamadım kendimi, her ne kadar öksürük arası olsada:))

  9. minihobi

    tşk. elişi defteri. resimler dergilerden kesip sakladıklarım, çerçeveler şişleri incelterek yaptım, kıymık gibi, cam görüntüsü içinde asetat kağıdı kullanıyorum, yada oyuncak kutularındaki şeffaf kağıtları.. umarım aydınlatıcı olmuştur, yeni sorularınız olursa zevkle yanıtlarım… :)

  10. minihobi

    Bu arada çikolatamolmadanasla’ yı gören varmı? uzun süredir görünmüyor sanki ya da bana mı denk gelmedi acaba, ikinci farfin vakası olmasın:))

  11. minihobi

    aaa gerçektenmi ben de uzun süredir hastalık falan yazılara fazla bakamıyorum denk gelmemişimdir diyordumzira o olsa kaçırmazdı minyatürlerimi şimdi merak ettim şimdi bak neden gelmiyor acaba

  12. Betem16

    mini hobicim sandalyeleri ve çam ağcını nasıl yaptın onları en çok merak ettim.ilgin içinde teşekkürler.

  13. minihobi

    sevgili betem çam ağacı için pastalardan çıkan küçük çamlar varya onları kullandım, normalinde üstünde kırmızı plastik boncukları olur onları çıkardım, yapraklarınıda çıkarıp iki ağacı tek gövdeye takarak birleştirdim, garip yapay bir yeşil rengi var onların onu yok etmek için de ağaç yeşili ile boyadım ve bir vantuzun üzerine yapıştırıp tam bir ağaç formu elde ettim. gerisi süsleme zaten incik boncuk simli ip vs. umarım anlatabilmişimdir.bu arada arkadaşlar oylama için yorum bırakmak yeterli değil, oy vermek isteyenler başlığın yanındaki tuttum yazan yıldızı tıklayınca tutuldu şekline dönüşür ve bir süre sonra yazının en alt bölümünde bu yazıyı tutanlar listesinde resim kutusu görünür,

  14. minihobi

    aa betemcim sandalyeleri de sormuşsun, kusura bakma atlamışım onları da anlatayım ama birazdan, şimdi oğluşun yemek vakti:) sonra görüşürüz…

  15. Betem16

    Çok teşekkür ederim minihobicim eline yüreğine sağlık.sandalye yapımını müsait olunca bekliyorum.Oğluşunada kucak dolusu sevgiler…

  16. minihobi

    önemli değil canım, ben de ilk başladığımda bütün ayrıntıları merak edip, öğrenmeye çalışıyordum, hoş hala öyleyim de:)ama ilk zamanlar en kolay şeyler bile çok zor geliyor

  17. minihobi

    sandalye yapımına gelinceee,oturma yerlerini oğlumun oyuncak yumurtadan çıkan kare prizma bir parçayı kaplayarak yaptımkenarlarına kırık yelpazenin ahşap parçalarını kesip yapıştırdımayaklar için kalın çöp şiş kullandımsırt içinde yine oyuncak parçasını kapladımtabi bunları kaplarken oturma yerine 2 kat sırt bölümüne 1 kat sünger koydum, daha doğrusu yumuşak raf örtülerinden parça kestim, süngerim yoktu çünkü:)yeterli oldumu bilmem

  18. minihobi

    sevgili anekzura bir ara farfin uzunca süre kaybolmuştu hatta ben o zaman yeni üye olmuştum, fakat üye olmadan önce de farfini yazılardan tanıyordum

  19. minihobi

    çok uzun yazmadan gönderiyorum sonra hata veriyorda:)epeyce sonra canım arkadaşım farfin çıktı geldi, ben de öööyle senaryolar yazıyorum kafamda ne oldu acaba diye, hatta eski yazılara yorum gelipte farfin diye düşünce herkes aa farfin geldi sandık falan diyordu,

  20. hobizu

    tamam mini hobim sağolasın bende bir şey oldu sandım aile gibimi olduk biz ya gerçekten merak ediyoruz birbirimizi çok hoş..

  21. minihobi

    bu arada anekzura ne demeek, hep merak ettim ve ilgimi çekti ama bir türlü denk gelmemişti sorma fırsatı:))

  22. minihobi

    sağolasın canım. hiç önemli değil, yapmaya başlarsan birşeyler her an sorabilirsin bloğumdan, burdan hiç farketmez yardımcı olmaya çalışırım:)senden de güzel güzel çalışmalar bekleriz artık buraya:))hiç yaptığın birşey varmı ufak tefekte olsa, biraz saçma oldu zaten olay ufak tefek:))

  23. Sevgili mini hobi hayretler içinde resmine bakıyorum kapının menteşe ayrıntılarını bile düşünmüşsün… bu arada kapı süsüne de bayıldım :)) arkadaşın dediği gibi içinde bi yaşayanlar eksik

  24. minihobi

    evet ben de yazımda belirtmiştim en sevdiğim ayrıntılardan biri menteşeler diğeri de lambanın üst kablo kapağı:) ve astığım zincir

  25. Ayseyedi

    Siteni şimdi izlemeye aldım minyatür çalışmalarını inceledim.Çok hoş şeyler büyük emek harcamışsın belli ellerine sağlık. Bende minyatür çalışıyorum ziyaret etmek isteyenler için ayseseven.blogspot.com görüşmek üzere

  26. minihobi

    sevgili ayseyedi bloğunu gezdim, gerçekten harika şeyler var, çay makinasını çok beğendim, çok akıllıca:)) ellerine sağlık hepsi emek işi doğrusubütün minyatürsever arkadaşlara gezmesini öneririm:)

  27. Arkadaşlar ben bu minyatüre çoook bayıldım ama yanlış anlamazsanız bi soru sormak istiyorum ( sadece merak ettim yanlış anlamayın lütfen) Bazı arkadaşlar çok beğendiklerini söylüyolar ama nedense tutmamışlar biraz ilginç geldi….

  28. Önemli değil hobicim tekrar sorarım. Minyatürle ben de son zamanlarda ilgilenmeye başladım da bundan dolayı başını biraz ağrıtabilirim:))) Kapının boyasını öyle bi yapmışsın ki sanki eskitme süsü vermişsin nasıl yaptın diye merak etmiştim şimdiden teşekkürler.

  29. minihobi

    ağrıtabilirsin canım önemli değil:)hemen anlatayım, kapıyı balsa ağacından kestim ve desenlerini oyarak verdim, boyarken oyuk yerleri tam kapatmadım, ahşap göründü biraz, 2 kat boya da yapmadığım için boyayı tam yemedi ben de özellikle öyle bıraktımkapıyı komple bir kat daha boyasaydım bembeyaz olurdu,çok dikkatlisin tebrikler, eskitme görüntüsünü resimde bile algılamışsın, bu işi yapabilirsin demekki, çünkü ayrıntıyı görmek önemli:)sevgiler

  30. teşekkürler hobicim.))Ha bu arada mutlu yıllar yazısını sprey boya ile mi yazdın ? bu kadar minik bi minyatürde onu yazmak gerçekten zor iş olsa gerek

  31. minihobi

    hayır canım sprey boya değil dediğin gibi o bu kadar minik cama olmaz herhalde, ben yazıyı yapıştırıcı ile yazıp üzerine pudra serptim o sprey boya efektini vermek için:)

  32. minihobi

    aslında ilk önce akrilik beyaz boyayı fırçayla düz boyayarak değilde fırçayla dokunarak boyamıştım oda fena olmuyor küçük küçük vuruşlar yapıyorsunuz ince fırçayla, ama sonra aklıma pudranın daha çok benzeyeceği geldi boyayı silip pudrayla yaptım…

  33. farfin

    ben yorum yazmamışmıyım buraya,ne güzel olmuş ellerine sağlık minihobicim seviyorum bu minyatür olayını ben:)

  34. minihobi

    sevgili yenihayat yorumuna ne yazmam gerektiğini bilemedim doğrusu:)) hani beğendin mi beğenmedinmi anlamadım:) tutsan beğendiğini düşünecektim, tutmamışsın, başka bir emare de göremedim açıkçasıneyse ben yine de yorum bıraktığın için teşekkür edeyim:)tekrar dönersen belki okuyup aydınlatırsın beni:)))

  35. Kapakları bi kaç kişiye sordum ama net bi cevap alamadım …ama ben yine de bütün renkli kapakları biriktirmeye devam ediyorum bişey öğrenirsem muhakkak yazarım hoşçakal:)))

  36. hobicim zaman zaman ben de takı çalışmaları yapıyorum senin yaptığın küpeleri inceleme fırsatı buldum çok hoşuma gitti ..aslında takımlarını yapabilirsin kolay gelsin

  37. merhaba mini hobi biraz başını ağrıttım heralde ama mumlukları neden yaptın acaba uhuyla şekil vermişsin gibi duruyo açıklayabilirsen sevinirim şimdiden teşekkürler….)))

  38. sesiber

    Son gün ben de geldim tekrar bakmaya. Baktıkça bakasım geliyor zaten.Ben oylarımı bu akşam kullanacağım.

  39. minihobi

    efecim birazdan sorularını teker teker yanıtlıycam, önce hala uyanık olan benim canavarı uyutmam lazım görüşürüz:)

  40. minihobi

    efecim, kapaklarla ilgili yeni haber alırsan bildir lütfen bekliyorum canım,masa örtüsünü sormuşsun, masanın alttaki örtüsü beyaz, kenarında dantel var, üzerinde de desenli kurdele, aslında runner gibi yapacaktım ama o gerçekliği vermedi ben de komple kapattım beyazı böyle daha iyi oldu:)

  41. minihobi

    efeciiikaa bu arada takılarıma da bakmışsın:) evet ben de onları takım yapmayı düşündüm ama sadece düşünmüşüm anlaşılan iş çıkmadı çünkü:) takı aparatım yoktu bir türlü alma fırsatım da olmadı olamadı takılar sadece küpe olarak kaldı:)aslında görümcem de istemişti aa ne güzel kolyesi de olsa falan diye ama ona da kısmet olmadı:))))ya da ben mi kısmet etmedim acabaaa:))yok canııım dedimya takı malzemesi alamadım bir türlüşindi bu soğukta oğlanla kızılaya incen, oğluşun sağı solu karıştırmamasını umarak o ıncık cıncık dolu mağazalara gircen, girince çıkamıycan e 2 saat nasıl idare ederim ben oğluşu ıııh olmaz yaza artık:)))

  42. minihobi

    arkadaşlar gerçekten hepinize teşekkür ederim, özellikle de son sıralarda gelen embir, sesi ve efenin yorumlarını okudukça köşe oldum sanırım:)))))))

Bir Cevap Yazın

Kozaklı yılbaşı kapı süsü

| | 0 Yorum

Kozaklı yılbaşı kapı süsü modelim. Hobi malzemeleri satan mağazalardan kolaylıkla temin edebileceğiniz kopuk halka üzerine orta kalınlıktaki halatı sarıp sıcak silikonla sabitleyerek başlıyoruz kapı süsümüzü yapmaya. Bu aşamadan sonrası tamamen...

Kağıttan yıldız

| | 0 Yorum

Kağıttan yıldızları kim sevmez ki! Üstelik yıldız yapmanın türlü türlü yöntemleri var, origamiden ya da keserek, boyayarak vs. Biz de bu kez değişiklik olsun diye pasta altlıklarının dantelli olanlarını kullandık....

Kuru dallardan mini yılbaşı ağaçları

| | 0 Yorum

Kuru dallardan mini yılbaşı ağaçları. Duvara, kapıya, her odaya yılbaşı ağacı asalım mı? Yılbaşı ruhunu her yerde görmek isteyenler için düşündüm bu minik yılbaşı ağaçlarını. Topladığım kuru ağaç dallarından silikonla...

Kurdele süslemeli kırmızı kütük mumlar

| | 0 Yorum

Kurdele süslemeli kırmızı kütük mumlar gördüğünüz gibi renkli kozalaklarla beraber hoş bir yılbaşı dekorasyonu oluşturdular. Benim gibi kış mevsimini sevmeyen biri için bile yılbaşına yaklaşılan günler, dışarıdaki soğuğa rağmen başka...

Geyik motifli yılbaşı panosu

| | 0 Yorum

Geyik motifli yılbaşı panosu hazırladım. Eh malum yeni yıl yaklaşıyor, hazırlıklar hızlandı ve hediye fikirleri aranmaya başlandı. Panoları çok sevdiğim için ben de böyle bir duvar süsü yapmayı uygun gördüm....

Yılbaşı kozalaklı mum tabağı

| | 0 Yorum

Yılbaşı kozalaklı mum tabağı. Her geçen gün yılbaşına biraz daha yaklaşırken ben de kendimi kozalaklar ve mumların arasında büyük bir keyifle kaybettim ve ortaya bu mum tabağı çıktı. 9 bölmeli...

Keçeden tarçın kokulu yılbaşı süsleri

| | 1 Yorum

Yılbaşı temalı kalp kapı süsü

| | 0 Yorum

Yılbaşı temalı dış kapı süsü

| | 2 Yorum

Boncuklu yılbaşı ağacı

| | 0 Yorum

Yılbaşı kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Çuval kumaştan mini yılbaşı ağacı

| | 0 Yorum

Kanaviçe yılbaşı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Yılbaşı süsü yapmak için biraz geç kalsak da siz de bu modelin kış temalı olanından yapabilirsiniz. Kanaviçe kış temalı şablonu blogumda yayınlamıştım buradan bakabilirsiniz. İlk olarak işlediğim eldivenleri kenarlarında 2-3...

Kendin yap kolay yılbaşı ağacı

| | 2 Yorum