Cumartesi, Aralık 3, 2016
YARIŞMA: Bu kadar küçük hediye olur mu demeyin, bakın bu evde neler...

YARIŞMA: Bu kadar küçük hediye olur mu demeyin, bakın bu evde neler olmuş

82

Aaaa hediyenin büyüğü küçüğü olmaz demez miyiz hep :) İşte minyatür evim.

Anlaşılan birileri sabredemeyip paketini erken açmış. Laf aramızda çoraplar da henüz yerine asılmamış, ev sahibinin biraz eli ağır herhalde :)

Öncelikle yeni yılın hepimize sağlık, sağlık, sağlık, mutluluk ve huzur getirmesini diliyorum. Şu anda koymadım ama ayrıntı resimlerini, yapım aşamalarını daha sonra bloğumdan izleyebilirsiniz. Bu çalışmaya başladığımdan beri aksilikler peşimi bırakmadı, oğlan hastaydı, çoğunu gece yaptım. Şimdi de bana bulaştı resimleri doğru düzgün çekemedim, hayırdır inşallah :) Kısaca yapılışını da anlatayım bazı eşyaların; çam ağacı pasta süsünden, iki tanesi birleştirildi, rengi koyulaştırıldı, altına vantuz yapıştırıldı, tepesine yıldız unutulmadı. Avizenin en üst kısmını görmenizi isterdim. Zincir ve kabloya asınca gerçek gibi oldu çok hoşuma gitti :) Kartonpiyer de yapınca tam oldu. En üstteki sarı kapak, çiçekli pasta mumunun çiçekleri ve sapı kırılmış hali… (para 10 kuruş) En sevdiğim ayrıntılardan biri de kapının menteşeleri oldu :)

82 YORUMLAR

  1. o minik şapkalardan, avizeye, sandalyelerden, duvar kagıdına, agactan, peçetelere kadar hepsi çok güzel olmuş:) ellerine saglık hobi.

  2. minişşşşşşşşşşşşşşşşşş döktürmüşsünnn hele şükür ilham perileri seni dürtüklemeyi başarmış:)))))))))))))))ev sahibinin eli agır demek:))))))))))))))panaloara bayıldım kız eline saglık

  3. tşk. ederim mineörnek, bulbille, gönüldenele, aslım ve mavişim.Biraz kendime geldim:) oğlumun hastalığı şimdide beni kırıp geçirdi. Az önce sinirimden ağlıyordum, şimdi gülüyorum. Gerçekten teşekkürler.

  4. Evet çok beğendim harika olmuş.Bende çok özneyorum yapmak istiyorum ama bu konuda benim gibi acemileri bilgilendirmek için daha detaylı anlatım ve aşamalı resim koyarsanız çok sevinirim.

  5. Ellerinize sağlık. Beğenmemek mümkün mü?Yalnız bir ricam var, ellerinizin resmini de ekler misiniz, parmaklarınızın kürdandan olduğundan şüpheleniyorum da :D

  6. Betemcim sor söyleyim, neyi merak ediyorsan ne istiyorsan çünkü inan bütün parçaları anlatmak çok zor, bazı resimleri de fikir olsun diye bloğumda yayınladım buradan bakabilirsin.Beğendiğin için de teşekkürler.

  7. Nihal Erpeden çok teşekkür ederim:)Çok hoşsunuz:)Gülmekten alamadım kendimi, her ne kadar öksürük arası olsada:))

  8. tşk. elişi defteri. resimler dergilerden kesip sakladıklarım, çerçeveler şişleri incelterek yaptım, kıymık gibi, cam görüntüsü içinde asetat kağıdı kullanıyorum, yada oyuncak kutularındaki şeffaf kağıtları.. umarım aydınlatıcı olmuştur, yeni sorularınız olursa zevkle yanıtlarım… :)

  9. Bu arada çikolatamolmadanasla’ yı gören varmı? uzun süredir görünmüyor sanki ya da bana mı denk gelmedi acaba, ikinci farfin vakası olmasın:))

  10. aaa gerçektenmi ben de uzun süredir hastalık falan yazılara fazla bakamıyorum denk gelmemişimdir diyordumzira o olsa kaçırmazdı minyatürlerimi şimdi merak ettim şimdi bak neden gelmiyor acaba

  11. sevgili betem çam ağacı için pastalardan çıkan küçük çamlar varya onları kullandım, normalinde üstünde kırmızı plastik boncukları olur onları çıkardım, yapraklarınıda çıkarıp iki ağacı tek gövdeye takarak birleştirdim, garip yapay bir yeşil rengi var onların onu yok etmek için de ağaç yeşili ile boyadım ve bir vantuzun üzerine yapıştırıp tam bir ağaç formu elde ettim. gerisi süsleme zaten incik boncuk simli ip vs. umarım anlatabilmişimdir.bu arada arkadaşlar oylama için yorum bırakmak yeterli değil, oy vermek isteyenler başlığın yanındaki tuttum yazan yıldızı tıklayınca tutuldu şekline dönüşür ve bir süre sonra yazının en alt bölümünde bu yazıyı tutanlar listesinde resim kutusu görünür,

  12. aa betemcim sandalyeleri de sormuşsun, kusura bakma atlamışım onları da anlatayım ama birazdan, şimdi oğluşun yemek vakti:) sonra görüşürüz…

  13. Çok teşekkür ederim minihobicim eline yüreğine sağlık.sandalye yapımını müsait olunca bekliyorum.Oğluşunada kucak dolusu sevgiler…

  14. önemli değil canım, ben de ilk başladığımda bütün ayrıntıları merak edip, öğrenmeye çalışıyordum, hoş hala öyleyim de:)ama ilk zamanlar en kolay şeyler bile çok zor geliyor

  15. sandalye yapımına gelinceee,oturma yerlerini oğlumun oyuncak yumurtadan çıkan kare prizma bir parçayı kaplayarak yaptımkenarlarına kırık yelpazenin ahşap parçalarını kesip yapıştırdımayaklar için kalın çöp şiş kullandımsırt içinde yine oyuncak parçasını kapladımtabi bunları kaplarken oturma yerine 2 kat sırt bölümüne 1 kat sünger koydum, daha doğrusu yumuşak raf örtülerinden parça kestim, süngerim yoktu çünkü:)yeterli oldumu bilmem

  16. sevgili anekzura bir ara farfin uzunca süre kaybolmuştu hatta ben o zaman yeni üye olmuştum, fakat üye olmadan önce de farfini yazılardan tanıyordum

  17. çok uzun yazmadan gönderiyorum sonra hata veriyorda:)epeyce sonra canım arkadaşım farfin çıktı geldi, ben de öööyle senaryolar yazıyorum kafamda ne oldu acaba diye, hatta eski yazılara yorum gelipte farfin diye düşünce herkes aa farfin geldi sandık falan diyordu,

  18. tamam mini hobim sağolasın bende bir şey oldu sandım aile gibimi olduk biz ya gerçekten merak ediyoruz birbirimizi çok hoş..

  19. sağolasın canım. hiç önemli değil, yapmaya başlarsan birşeyler her an sorabilirsin bloğumdan, burdan hiç farketmez yardımcı olmaya çalışırım:)senden de güzel güzel çalışmalar bekleriz artık buraya:))hiç yaptığın birşey varmı ufak tefekte olsa, biraz saçma oldu zaten olay ufak tefek:))

  20. Sevgili mini hobi hayretler içinde resmine bakıyorum kapının menteşe ayrıntılarını bile düşünmüşsün… bu arada kapı süsüne de bayıldım :)) arkadaşın dediği gibi içinde bi yaşayanlar eksik

  21. evet ben de yazımda belirtmiştim en sevdiğim ayrıntılardan biri menteşeler diğeri de lambanın üst kablo kapağı:) ve astığım zincir

  22. Siteni şimdi izlemeye aldım minyatür çalışmalarını inceledim.Çok hoş şeyler büyük emek harcamışsın belli ellerine sağlık. Bende minyatür çalışıyorum ziyaret etmek isteyenler için ayseseven.blogspot.com görüşmek üzere

  23. sevgili ayseyedi bloğunu gezdim, gerçekten harika şeyler var, çay makinasını çok beğendim, çok akıllıca:)) ellerine sağlık hepsi emek işi doğrusubütün minyatürsever arkadaşlara gezmesini öneririm:)

  24. Arkadaşlar ben bu minyatüre çoook bayıldım ama yanlış anlamazsanız bi soru sormak istiyorum ( sadece merak ettim yanlış anlamayın lütfen) Bazı arkadaşlar çok beğendiklerini söylüyolar ama nedense tutmamışlar biraz ilginç geldi….

  25. Önemli değil hobicim tekrar sorarım. Minyatürle ben de son zamanlarda ilgilenmeye başladım da bundan dolayı başını biraz ağrıtabilirim:))) Kapının boyasını öyle bi yapmışsın ki sanki eskitme süsü vermişsin nasıl yaptın diye merak etmiştim şimdiden teşekkürler.

  26. ağrıtabilirsin canım önemli değil:)hemen anlatayım, kapıyı balsa ağacından kestim ve desenlerini oyarak verdim, boyarken oyuk yerleri tam kapatmadım, ahşap göründü biraz, 2 kat boya da yapmadığım için boyayı tam yemedi ben de özellikle öyle bıraktımkapıyı komple bir kat daha boyasaydım bembeyaz olurdu,çok dikkatlisin tebrikler, eskitme görüntüsünü resimde bile algılamışsın, bu işi yapabilirsin demekki, çünkü ayrıntıyı görmek önemli:)sevgiler

  27. teşekkürler hobicim.))Ha bu arada mutlu yıllar yazısını sprey boya ile mi yazdın ? bu kadar minik bi minyatürde onu yazmak gerçekten zor iş olsa gerek

  28. hayır canım sprey boya değil dediğin gibi o bu kadar minik cama olmaz herhalde, ben yazıyı yapıştırıcı ile yazıp üzerine pudra serptim o sprey boya efektini vermek için:)

  29. aslında ilk önce akrilik beyaz boyayı fırçayla düz boyayarak değilde fırçayla dokunarak boyamıştım oda fena olmuyor küçük küçük vuruşlar yapıyorsunuz ince fırçayla, ama sonra aklıma pudranın daha çok benzeyeceği geldi boyayı silip pudrayla yaptım…

  30. ben yorum yazmamışmıyım buraya,ne güzel olmuş ellerine sağlık minihobicim seviyorum bu minyatür olayını ben:)

  31. sevgili yenihayat yorumuna ne yazmam gerektiğini bilemedim doğrusu:)) hani beğendin mi beğenmedinmi anlamadım:) tutsan beğendiğini düşünecektim, tutmamışsın, başka bir emare de göremedim açıkçasıneyse ben yine de yorum bıraktığın için teşekkür edeyim:)tekrar dönersen belki okuyup aydınlatırsın beni:)))

  32. Kapakları bi kaç kişiye sordum ama net bi cevap alamadım …ama ben yine de bütün renkli kapakları biriktirmeye devam ediyorum bişey öğrenirsem muhakkak yazarım hoşçakal:)))

  33. hobicim zaman zaman ben de takı çalışmaları yapıyorum senin yaptığın küpeleri inceleme fırsatı buldum çok hoşuma gitti ..aslında takımlarını yapabilirsin kolay gelsin

  34. merhaba mini hobi biraz başını ağrıttım heralde ama mumlukları neden yaptın acaba uhuyla şekil vermişsin gibi duruyo açıklayabilirsen sevinirim şimdiden teşekkürler….)))

  35. efecim birazdan sorularını teker teker yanıtlıycam, önce hala uyanık olan benim canavarı uyutmam lazım görüşürüz:)

  36. efecim, kapaklarla ilgili yeni haber alırsan bildir lütfen bekliyorum canım,masa örtüsünü sormuşsun, masanın alttaki örtüsü beyaz, kenarında dantel var, üzerinde de desenli kurdele, aslında runner gibi yapacaktım ama o gerçekliği vermedi ben de komple kapattım beyazı böyle daha iyi oldu:)

  37. efeciiikaa bu arada takılarıma da bakmışsın:) evet ben de onları takım yapmayı düşündüm ama sadece düşünmüşüm anlaşılan iş çıkmadı çünkü:) takı aparatım yoktu bir türlü alma fırsatım da olmadı olamadı takılar sadece küpe olarak kaldı:)aslında görümcem de istemişti aa ne güzel kolyesi de olsa falan diye ama ona da kısmet olmadı:))))ya da ben mi kısmet etmedim acabaaa:))yok canııım dedimya takı malzemesi alamadım bir türlüşindi bu soğukta oğlanla kızılaya incen, oğluşun sağı solu karıştırmamasını umarak o ıncık cıncık dolu mağazalara gircen, girince çıkamıycan e 2 saat nasıl idare ederim ben oğluşu ıııh olmaz yaza artık:)))

  38. arkadaşlar gerçekten hepinize teşekkür ederim, özellikle de son sıralarda gelen embir, sesi ve efenin yorumlarını okudukça köşe oldum sanırım:)))))))