Yeni keçe bebek patiklerim

-

keçe patik
Daha önce burada bahsettiğim keçe bebek patiklerine yeni modeller ekledim. Hep kız bebekler için çalışmışsınız diye sitem eden erkek bebek annelerine, biraz sabır diyorum! Erkek bebekler için modeller yolda.

keçe patik

keçe patik
Bloguma da beklerim.

8 yorum gelmiş

  1. sulece, google da arama yaptığınızda karşınıza birçok patik kalıbı çıkar, birtanesini kullanarak kesip dikebilir, ve istediğiniz gibi süsleyebilirsiniz. yine de sormak istediğiniz noktalar olursa, özel msj atın yardımcı olmaya çalışayım.
    Ben uğraşamam yapamam diyenler ve satın almak isteyenler de blogumda ayrıntıları görebilirler.

  2. ayy çok şeker olmuşlar özellikle ilkine bayıldım bunların erkek versiyonunuda yapın siz arabalı filan :)

  3. SeherK, çok teşekkürler, erkek modellerim de var tabi, henüz fotoğraflayamadım onları. Yakında görürsünüz onları da beğenirsiniz umarım.

Bir Cevap Yazın

Keçeden bebek pandufu yapımı

| | 1 Yorum

Herkese merhabalar, keçeden çok cici bir bebek pandufu çalıştım. Sahibesi daha 1 aylık, bu cicileri kışın giyecek inşallah İlk olarak kalıbını çıkarıyoruz ve her parçadan ikişer adet çizip, kesiyoruz. Şekilde...