Pazartesi, Aralık 5, 2016
YENİ KEÇE NAZARLIKLARIM

23 YORUMLAR

  1. ewet benimde elimde bi sürü keçe kalmıştı napsam diordum bari bende nazarlık filan yapayım muhteşem görünüyor. ellerinize sağlık

  2. marifeti acar acmaz, karşıma bu güzellikler çıktı:)) çok mutlu oldum,harikasın…harikalar… canım arkadaşım,tekrar ellerine sağlık.

  3. bende birden yaptıklarımı görünce şaşırdım. daha geç yayınlanır sanıyordum. hemde sizlerin güzel yorumlarınızıokuyunca çok mutlu oldum…hepinize teker teker teşekkürler ediyorum.nrhnmrl’ cim yaptığım gecenin sabahında hemen eşime gösterdiğimde o da maviliyi beğendi. bende onu mağazasına asması için eşime hediye ettim :))

  4. nrhnmrl’ cim yaptığım gecenin sabahında hemen eşime gösterdiğimde o da maviliyi beğendi. bende onu mağazasına asması için eşime hediye ettim :))

    iyi yapmış güle güle kullansın eşiniz

  5. Çok güzellerrr….. filler ,kuşlar, boncuklar…Nasıl şirin olmuşlar böyle birlikte.Bende maviliyi çok beğendim.Ne güzel yerinide bulmuş:)Nazarlardan saklasın..

  6. Semacım ben yayınlamadımı derken baktım kendi keçe yastık yazısını görünce ismine dönüp buldum.Her zamanki gibi harikalar üretmişsin emeğine sağlık arkadaşım

  7. sevgili arkadaşlarım yorumlarınıza teşekkürler.gönüldenelecim,sesibercim ve embircim aslında dün yorumlarınızı okudum. ama cevap yazamadım.nedenide sitebir türlü üye girişimi kabul etmedi resmen deli oldum.dolayısıyle de cevaplarım gecikti. sizlerin bu sıcacık hitaplarıinan beni o kadar mutlu ediyorki anlatamam bende sizilerisevgiyle kucaklıyorum:))Nazesencim güzel arkadaşım seninde güzel yorumlarına teşekkürler.dün yastığı gördüm bayıldım ama tutamadım:((şimdi tutmaya gidiyorum :))

  8. songul08 ,tabikide yardımcı olmak isterim ama neyi öğrenmek istiyorsun ?model olarak genelde doğaçlama oluyor. yada buradan vebloglardan yapılmış örneklerden yararlanıyorum.kuş , filleri de kalıp çıkarıp yaptım.ilk denemeler de aksamalar oluyor ama yapa yapa kendinegöre kolaylıklar buluyorsun.yinede kafana takılanları sor dilimin döndüğünce anlatmayaçalışırım. sevgiler :))

  9. yamalı bohça teşekkür ederim.tatilde oluşumdan dolayı yorumunuzu yeni görebildim.geciktiğim için kusura bakmayın.