23 yorum gelmiş

  1. kucukgunes

    ewet benimde elimde bi sürü keçe kalmıştı napsam diordum bari bende nazarlık filan yapayım muhteşem görünüyor. ellerinize sağlık

  2. esinsel

    marifeti acar acmaz, karşıma bu güzellikler çıktı:)) çok mutlu oldum,harikasın…harikalar… canım arkadaşım,tekrar ellerine sağlık.

  3. nrhnmrl

    ayyyyyyyyyyyyy bir mavi delisi olarak maviliye bayıldıııım çooook güzeller ellerine sağlık semyıl ablaa harikasın

  4. SEMYIL

    bende birden yaptıklarımı görünce şaşırdım. daha geç yayınlanır sanıyordum. hemde sizlerin güzel yorumlarınızıokuyunca çok mutlu oldum…hepinize teker teker teşekkürler ediyorum.nrhnmrl’ cim yaptığım gecenin sabahında hemen eşime gösterdiğimde o da maviliyi beğendi. bende onu mağazasına asması için eşime hediye ettim :))

  5. nrhnmrl

    nrhnmrl’ cim yaptığım gecenin sabahında hemen eşime gösterdiğimde o da maviliyi beğendi. bende onu mağazasına asması için eşime hediye ettim :))

    iyi yapmış güle güle kullansın eşiniz

  6. gonuldenele

    Çok güzellerrr….. filler ,kuşlar, boncuklar…Nasıl şirin olmuşlar böyle birlikte.Bende maviliyi çok beğendim.Ne güzel yerinide bulmuş:)Nazarlardan saklasın..

  7. nazesen

    Semacım ben yayınlamadımı derken baktım kendi keçe yastık yazısını görünce ismine dönüp buldum.Her zamanki gibi harikalar üretmişsin emeğine sağlık arkadaşım

  8. SEMYIL

    sevgili arkadaşlarım yorumlarınıza teşekkürler.gönüldenelecim,sesibercim ve embircim aslında dün yorumlarınızı okudum. ama cevap yazamadım.nedenide sitebir türlü üye girişimi kabul etmedi resmen deli oldum.dolayısıyle de cevaplarım gecikti. sizlerin bu sıcacık hitaplarıinan beni o kadar mutlu ediyorki anlatamam bende sizilerisevgiyle kucaklıyorum:))Nazesencim güzel arkadaşım seninde güzel yorumlarına teşekkürler.dün yastığı gördüm bayıldım ama tutamadım:((şimdi tutmaya gidiyorum :))

  9. SEMYIL

    songul08 ,tabikide yardımcı olmak isterim ama neyi öğrenmek istiyorsun ?model olarak genelde doğaçlama oluyor. yada buradan vebloglardan yapılmış örneklerden yararlanıyorum.kuş , filleri de kalıp çıkarıp yaptım.ilk denemeler de aksamalar oluyor ama yapa yapa kendinegöre kolaylıklar buluyorsun.yinede kafana takılanları sor dilimin döndüğünce anlatmayaçalışırım. sevgiler :))

  10. SEMYIL

    yamalı bohça teşekkür ederim.tatilde oluşumdan dolayı yorumunuzu yeni görebildim.geciktiğim için kusura bakmayın.

Bir Cevap Yazın

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum