yenidoğanlara bebek bezi pastası

-

yenidoğmuş bebeklere şahane hediye. daha önce yayınlandı evet bu pastalardan ama bunun yapım aşamaları çok yararlı, ayrıntılı. bu pastadan yapmak isteyenler için en ideal yazı olacağını düşünüyorum.bakınız:

yapım aşamaları için buraya tıklayınbunlar da hoşunuza gidecekyenidoğmuş bebeklere hediye fikriyenidoğanlara süper hediyeçanta görünümlü …… ?örgü bebiş takımıküçülen gömlekten bebek yeleği

15 yorum gelmiş

  1. mavisofra

    ya bencede saydek ama ben ilk burda gördüm kesin onlarda bilmiyodur ugraştıkları şeye bak derler kahrımdan ölürümm ama kardeşimin bebşi olsun ne derlşerse desinler yapcem:))))

  2. yokumdiyor

    uğraştıkları şeye bak deme olasılıkları yüksek evet ne yazık ki. ben de ilk burda gördüm her zamanki gibi :). ama beğenip kendilerinin de başkalarına yapma olasılığı da var. yapp tabi maviş :)

  3. mavisofra

    kızlar ben biliyorum başıma gelcekleri:)) soruları cevaplamaktansa iyisimi uzaktan bakmak :)))ama biri bana getirseydi çok hoşuma giderdi tabi.şimdi yastıkla kapı süsü gibi bişey yapmaya çalışıyorum sadece:))

  4. minnosum

    ben de yapmayı düşünüyorum.beğensinler,beğenmesinler,ne olduğunu anlasınlar anlamasınlar.neticede kullanacakları birşey.bence sen de yap mavisofra.ayrıntılı olması çok güzel olmuş.bezleri neye oturtacağım diyordum.öğrendiğim iyi oldu.teşekkürler yokumdiyor.

  5. yokumdiyor

    ricalar minnoş. yap da elalem hediye görsün :D. benim de yakın arkadaşlarım evlenir de çocukları olursa yapacam. çikoş duy beni :)

Bir Cevap Yazın