Perşembe, Aralık 8, 2016
Yerim Seni Bebeği

24 YORUMLAR

  1. Bekliyorum.Benimkiler bitti ve resim hiç çekmediydim.İlk fırsatta.Bi tüyo vereyim diktiğiniz iğneniz yeni olsun en ufacık pürüz çorabı kaçırıyor.Yüzünde zorlanıyorum çok.Uçan kalemlerle işatretleyin gözleri ağzı burnu.

  2. siteyi inceledim bebeklere bayıdım .hemen aldım elime mazemeleri başladım bebek yapmaya. ama benim coraplar süper ince oldugundan okadar pürüssüz olmadı. fakat cok tatlı oldular hatta anahtarlıklarınıda yaptım. ne yazıkkı siteye yazı yollamayı beceremediğim için yollayamıyorum. fikir kaynagı oldugun için teşekkürler

  3. Kullandığın elyafı iyisinden kullan bir de doldururken göz kararı içine yetecek kadarnı tek seferde koymaya çalış.Daha düzgün oluyor.Altını dikince de ellerinin arasında yavaşça yuvarla silindir şeklini alsın.Beğendiğine sevindim.

  4. biltan bende yaptım bu bebekten ama benimki” yerim seni “olmadı aksine “annecim çok korktum bebeği “oldu :)),geçen oğlum sıkılınca gece denedik arka iyi fakat yüz çirkin oldu,şimdi bakınca korkmayın diye arkadan çekilmiş resminikoyuyorum.

    devamı için bloguma babilirsiniz

  5. nrhnmrl,teşekkür ederim ama,benim ki maalesef güzellikten uzak eğlenelim diye koydum resmini yahu yüzü beceremedim bir türlü diğer yerler fena olmadı da ,bir de evde hep büyük boncuk kalmıştı .çirkin bir şey oldu ama olsun doğada da öyle değilmidir ?bir dahakine daha iyi yapacağım sanırım bir de modeldeki bebeği boyamışlar galiba yanaklar filan pembe pembe.