Yerim Seni Bebeği

-
ÇORAP BEBİŞ
ÇORAP BEBİŞ

Bu bebeklerin tamamı çoraptan yapılıyor.Hem de bildiğiniz ince çoraptan.Elbiseleri ise lykralı çoraplardan.Yani denemek için malzeme almaya ihtiyaç yok.Yapım aşamaları ise burada Yapılışı çok kolay ve zevkli.Haydi kızlar çorap çekmecesinin başına…

24 yorum gelmiş

  1. biltan

    Bekliyorum.Benimkiler bitti ve resim hiç çekmediydim.İlk fırsatta.Bi tüyo vereyim diktiğiniz iğneniz yeni olsun en ufacık pürüz çorabı kaçırıyor.Yüzünde zorlanıyorum çok.Uçan kalemlerle işatretleyin gözleri ağzı burnu.

  2. sardac

    siteyi inceledim bebeklere bayıdım .hemen aldım elime mazemeleri başladım bebek yapmaya. ama benim coraplar süper ince oldugundan okadar pürüssüz olmadı. fakat cok tatlı oldular hatta anahtarlıklarınıda yaptım. ne yazıkkı siteye yazı yollamayı beceremediğim için yollayamıyorum. fikir kaynagı oldugun için teşekkürler

  3. biltan

    Kullandığın elyafı iyisinden kullan bir de doldururken göz kararı içine yetecek kadarnı tek seferde koymaya çalış.Daha düzgün oluyor.Altını dikince de ellerinin arasında yavaşça yuvarla silindir şeklini alsın.Beğendiğine sevindim.

  4. herbalist

    biltan bende yaptım bu bebekten ama benimki” yerim seni “olmadı aksine “annecim çok korktum bebeği “oldu :)),geçen oğlum sıkılınca gece denedik arka iyi fakat yüz çirkin oldu,şimdi bakınca korkmayın diye arkadan çekilmiş resminikoyuyorum.

    devamı için bloguma babilirsiniz

  5. herbalist

    nrhnmrl,teşekkür ederim ama,benim ki maalesef güzellikten uzak eğlenelim diye koydum resmini yahu yüzü beceremedim bir türlü diğer yerler fena olmadı da ,bir de evde hep büyük boncuk kalmıştı .çirkin bir şey oldu ama olsun doğada da öyle değilmidir ?bir dahakine daha iyi yapacağım sanırım bir de modeldeki bebeği boyamışlar galiba yanaklar filan pembe pembe.

Bir Cevap Yazın