Yeşil örgü şal

-

yesil-orgu-sal-modelleri-5
Herkese merhaba, 10marifet’e yeni üye oldum, b yüzden yanlış bir şey yazarsam sizden özür diliyorum..
Öncelikte tanışma amacıyla kendimden bahsetmek isterim. Adım İrem, örgüyü çok seviyorum, neredeyse 7/24 elimde şiş veya tığ var.. Allahtan  kocam çok kızmıyor bu sevdama :)
Bugün sizinle bir şal paylaşmak istiyorum. Siz şalları ne kadar seviyorsunuz ve ne kadar sıklıkla kullanıyorsunuz? Ben çok severim ve çok kullanırım. Evde neredeyse bütün renklerden şalım var. Bu şal uzun zamandır istediklerim arasındaydı ama şema bulmak hiç de kolay olmadı, fakat istiysen bulur. Ben de sonunda istedim ve neredeyse hayal durumuna gelen şala sahip oldum. Kulandığım ip rengi yeşil, yıllar önce Letonya’dan aldım iplerden biri. Bu yüzden  benim kış bu sene yeşil olacak …
İp 100% hakiki yün 100gr -800m.. şiş numarası 3, genişliği 100cm uzunluk 198cm.

yesil-orgu-sal-modelleri

yesil-orgu-sal-modelleri-

yesil-orgu-sal-modelleri-1

yesil-orgu-sal-modelleri-2

yesil-orgu-sal-modelleri-4

irem

Merhabalar!!! bazen evde kimse yokken elime şişler alıp renkli renkli ilmekleri örüyorum ... yağmurlu günleri seviyorum - en sevdim işi yapabilmek için çok güzel bahane -)))

4 yorum gelmiş

  1. irem

    @shane hoş buldum -)
    evet rengi bende çok seviyorum…. şallardan arasında şimdi de yeşil rengi biri olmuş …

  2. çok güzel model şemasını nereden bulabilirim birde başlangıcı ile ilgili biraz daha ayrıntılı bilgi verebilirmisiniz ellerinize sağlık

  3. irem

    @ahmetberke çok teşekkür ederim.. fakat model paralı oldu için onu raverly sitesinde bulabilirsiniz… veya imkamlarıniz varsa Estoniyadan 2008 yılında çıkan Kasitoo dergisini bulup orada da varmiş bu şal..

Bir Cevap Yazın