Yine deri dokusu ve antik çatlatma çerçeve

-

Hazır deri dokusu konusuna girmişken şu çerçevemi de göndereyim dedim. Çerçevenin iç kısmında da transfer yaptığım resmin üstüne antik çatlatma yaptım, eski bir resim gibi oldu.

detay
detay

14 yorum gelmiş

  1. saatoniki

    hocam bunca iş nerde duruyo allasen? bu deri havası da hakkaten deri gibi ama renginden olsa gerek tepside daha bi gerçekçi idi..hasıl-ı velkelam hepsi birbirinden şahane :)

  2. Sibella

    Teşekkür ederim hanımlar. Çalışmalarımın bazılarını dekorasyonumda kullanıyorum. Bir de evin bir odasını depo haline getirdim ( bolca raflar İkea’dan ) bazılarını da diğer fazlalık eşyalarımla beraber orda saklıyorum. Buraya yazmaya başladığımdan beri benim bile unuttuğum bazı çalışmalarımı buldum vallahi.

  3. eylul74

    ahşap boyamanın hastasıyım zaten çok çok güzel eline sağlık..boyalarla uğraşmak başlı başına keyif benim için..yap yap boz..hele ahşapta aman işim mahvoldu derdi yok ..olmadımı çek üstüne bi boya daha..daha olmadı tut suyun altına yıka:)))))))))bi daha boya

  4. embir

    Sibellacım ellerine sağlık senin çalışmalarını zevkle izliyorum. Böyle bir çerçeve yapıp kayınvalideme hediye etsem hiç fena olmaz. Tekniği de zaten senden öğrendim geriye uygulaması kaldı.

  5. huzurlukedi

    çok güzel,şimdilerde yeni başlayınca hep ahşap çalışmalarını inceliyorum.bu arada velhasılı kelam lafını bende kullanırım hangisi doğru acaba?

  6. gunesedogru

    kondor diyor ki;huzurlukedi bu doğru yalnışkelime olaylarına güneşedoğru bakıyor..:)İNSANIN ŞARTLARI, KARAKTERİDİR

    bir yardımcı olsa fena olmaz :)))

Bir Cevap Yazın