Pazartesi, Aralık 5, 2016
yoğurt kovasının geri dönüşüm bakın ne oldu?

34
kovalar birlikte
kovalar birlikte

bu kovayı da benim becerikli ablam yapmış. bi tane bana bi tane kendisine. bebeğin ıvır zıvır eşyalarını koyarsın dedi ama ben daha ne olarak kullanacağıma karar veremedim. böyle kahve tonlarından saten bi kumaşla içini kaplasam mı sizce nasıl olur?

kova 1
kova 1

34 YORUMLAR

  1. içini kaplamak güzel olabilir ama önce ne olarak kullanacağına karar versen daha iyi olur bence. saksı yaparsan kaplamaya gerek yok mesela. benim de aklıma gelmiyor ki fikir vermeye çalışsam sana. bir düşüneyim, aklıma gelirse yazarım.

  2. çok şık görünüyorlar…ablanız 1-2 tane daha yaparsa mutfağınızda içlerine bulgur,pirinç…vs koyarak kullanabilirsiniz,sadece bir fikir;)marifetli ablanızın eline sağlık..

  3. arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. beğenmenize çok sevindim. ablam okuyunca yorumlarınızı daha da sevinecek. bu resimde benim aldığımın yakından hali. sanırım akrilik boya ile boyamış sormadım ama sorup hemen size yazarım.saksı yapmayı düşünmüyorum çünkü canlı çiçek bakamam ben. kaç defa aldım hep öldü bakamadığımdan. başka fikri gelen ?? :))

  4. çok güzel olmuş ablanın ellerine sağlık. benim aklıma hiçbirşey gelmiyo koy masanın üstüne ah canım ne güzel yapmış de yeter bence :)) ama içini kaplamak daha hoş bir hava verir bence

  5. Canım içine ince bir kumaşı silikonla yapıştırabilirsin.Kapaklı olduğundan içinede bebişin çoraplarını koyup dolabının üzerinde bir yer verirsin.Hem gözönünde olur hemde işlevsel.Ablanın ellerine sağlık.

  6. gonuldenele herzamanki gibi yaratıcı bi fikir buldun canım harikasın :) çorap kutusu süper fikir :) benim silikon tabancam yok ama bu tüpde olan sıvı silikonlar varya ondan alıp yapsam olur mu?

  7. baharrr ablanın eline sağlık.. sende güle güle kullan.. çiçek koymayacaksın kesinlikle o zaman içini mutlaka kapla ve kapldığın parçanın dışarıya uzun olmasını sağla ve onuda bir kurdele ile bağla çok hoş olur içine de istediğini koyarsınşimdi bu detayı nasıl anlatacağım sana hani bazı keten çantaların içindeki kılıfı dışarı taşıyor da ucunda bir iple bağlanıyorya çuvalın ağzını büzer gibi yapıyoruz dur bir foto arayayım ben senin için

  8. celebi74 canım anladım sanki ama resim koysan süper olacak. kafamda bi şekil oluştu sanki. bekliyorum tatlım çok sağol :)))

  9. çok güzel bir çalışma olmuş. kapağı varmış belki kurabiye ya da bisküvi saklama kabı olarak mutfakta kullanılabilir.her yerde şık duracağına şüphe yok…..güle güle kullanın.

  10. gonuldenele aynı şehirde yaşamanın avantajları valla her yeri biliyosun :)) sağol canım hafta sonu bakıcam mutlaka marketlere.

  11. aygen teşekkürler canım beğenmene sevindim :)) mutfakta kullanılabilir haklısında benim mutfak büyük değil pek. çok yer kaplar diye düşünüyorum :S

  12. ben baharın ablası yorumlarınızdan dolayı teşekkür ediyorum bahar hala karar veremedin mi boyası su bazlı akrilik boya üzerine sünger baskı ile altın yaldız boya yaptım en üstünede ince fırça ile desen verdim ve boyalrı akmasın diyede vernikledim

  13. çok beğenmişim tutmayı unutmuş.. baharrrrr bende aldım iki kova sanırım h.sonu ancak uygulama şansım olacak. malzemeleride dün tamamladım.. bakalım nasıl bişi olacak.. :))