Zincirli kolye yapımı

-

zincirli-kolye-yapimi-anlatimli

Merhaba, sizinle bir değil üç kolye birden paylaşmak istiyorum.

Çünkü yapım teknikleri ve malzemeleri hemen hemen aynı…

zincirli-kolye-yapimi-anlatimli

1. kolye

zincirli-kolye-yapimi

zincirli-kolye-yapimi-1

2. kolye

zincirli-kolye-yapimi-2

zincirli-kolye-yapimi-3

zincirli-kolye-yapimi-4

3. kolye

zincirli-kolye-yapimi-5

zincirli-kolye-yapimi-6

Tam olarak şu malzemeler gerekiyor demek istemiyorum, her takı malzemesi almaya gittiğimde farklı yeni malzemeler görüyorum, belki aynılarını bulamayabilirsiniz. Ben sadece size fikir vermek istiyorum. Elinizdeki malzemelerle neler yapılabilir biraz düşünmek, denemeler yapmak bence daha iyi sonuçlar veriyor. Mesela eskiden kumaşın az ve kıymetli olduğu yıllarda kırk yamanın ortaya çıkıp yaygınlaşması ve bugün bir sanat haline gelmesi hep bana ilham vermiştir.

Bu kolyelerin temel malzemesi bu zincir.

zincirli-kolye-yapimi-7

Diğerleri ise olmazsa olmaz temel malzemeler pense, boncuklar, klips, halkalar, çiviler  vs.

zincirli-kolye-yapimi-8

Şimdi her bir aşamayı tek tek tarif etmek çok uzun ve karışık olabilir. Temel işlem zevkinize göre boncukları çivilere takıp zevkinize göre zincirlere monte etmek, zaten takı işiyle biraz uğraşmış olanlar kolaylıkla yapabilirler.

Sadece aşağıdaki resimde görüldüğü üzere bu zincirlerin halkaları çok küçük olduğu için klipsin takılabilmesi için 3 yere halka taktım (kolye boyunun ayarlanabilmesi için).

zincirli-kolye-yapimi-9

Mutlu günlerde kullanın… Blogum.

@gelincikzamani

4 yorum gelmiş

  1. @gelincikzamani

    Kesinlikle başlamalısınız sizin gibi becerikli ve titiz çalışan bir kişinin ortaya çıkaracağı takıları şimdiden heyecanla bekliyorum….

  2. leynum

    çok şık olmuşlar , hepsini yapmak istiyorum ama , ahhhh vakit ….Yorumları bile şirkette çok sıkılınca kendime zaman ayırıp yazmaya başladım arka arkaya :)))

Bir Cevap Yazın