Örgü bebekler

-
oyuncak
oyuncak

Birbirinden güzel örgü oyuncaklar örmek isterseniz bence bu siteye bir bakın. Göznuru arkadaşımız çok güzel oyuncaklar örmüş. Hele şu sanifaz bebeğe bayıldım. Oda burada.

18 yorum gelmiş

  1. Gerçekten harika olmuş bu bebekler .Paylaştığınız için teşekkürler hemen deneyeceğim bende.

  4. Arkadaşlar marifetsiz arkadaşımızın yayınlamış olduğu kaplumbağanın ufak değişikliklerle yapılmış bizim kaplumbağa olduğunu biliyorsunuzdur. Biz yaptığımız çalışmaların beğenilmesinden ve benzerlerinin yapılmasından çok memnun oluyoruz. Zaten bunun için burda değil miyiz?Fakat goznuru.blogcu.com kaplumbaga ile ilgili ne bir link atmış ne de isim belirtmiş, BLogcu bir arkadaşımızın dediği gibi gibi internet kapısız bir ev, isteyen izinsiz girip istediğini alıp çıkılıyor. Ama lütfen emeğe biraz saygı gösterelim.Bizi başka arkadaşlarımızın emeklerini isim belirtmeden yayınlayan siteleri tesadufen gordugumuz zaman bunu mutlaka o arkadaşlara iletip haber veriyoruz. Lütfen sizler de duyarsız kalmayın.Tekrar rica ediyoruz, lütfen emeğe saygı.Bu arada sevgili Marifetsiz sayende gormuş oldugumuz için sana da teşekkürler.Lütfen bizim <a href=”http://www.10marifet.org/yazi/yunden-oyuncak-kaplumbaga-orebilirsiniz”>kaplumbağa</a>ya bakın

  6. sevgili nokturn bahsettiğin site ile biz de uğraşıyoruz uzun zamandır, chatboxına yazdıklarımızı da silmiş şimdi gördüm. Ganejayı uyarmıştık gördüğümüzde senin ürünlerini görmemişiz , sinirimizden sanırım. insanlara bunu şurdan esinlendik demek neden bu kadar zor geliyor acaba.Utanç duvarınında pek etkisi olmuyor aslında oraya şikayet ettiğimiz farklı bir blog daha var.Ne olacak bu işin sonu bilmiyoruz

  7. arkadaşlar anlıyorum anlıyorumda burası sanal alem ismi üstünde, ekmeğini besteden, yorumculuktan yada buna benzer sanat dallarından kazanan ve eserlerinin <strong>telif hakkına </strong>sahip bir sürü sanatçının eserleri bedava indirlerde bu ortamda. Buna çare bulunamıyorda nerde kalmış link atma, adres verme. Yapılabilecek tek şey esefle kınamak herhalde. Hangimiz ya emeğini çalmayayım deyip şarkı indirmekten vaz geçiyoruz ki. Geniş olalım hararet yapmayalım. Terbiyesiz insan diyelim rahatlayalım. Üzüldünüz diye, üzüldüm ama.

  9. Kondorcum malesef dediklerinde haklısın ne yazarların ne bestecilerin telif hakları ve korsan konusunda yapabilecekleri birşey kalmadı _kiii sanatçılar extralarla konserlerle ve futbolcuların transfer paralarına bile büyük fark atan kanal transfer paralarıyla paraya para demedikleri bir ülkede yaşıyoruz.fakat benim gibi ayda 1000 ytl maaşla geçinen öğretmenlerin ve hatta sadece 1 kişinin kazancıyla ev geçindirenlerin nasıl olupta Cd ve Kitapları alacaklarını düşünmeden konulan o kadar yüksek etikete karşı koymadan alabilen var mıdır!!! Artık ilköğretim okullarında bile kitap okumayı yaygınlaştırmak adına konulan dersler var kitap okutmak ve de aileleri de bu derse dahil etmek amaç.Peki yeni kitapları nasıl alacak vatandaş inanın insanlar mutfaklarından herşeyden kısıyorlar daha nerelerinden kıssınlar…Bu yazdıklarımdan korsanı savunuyormuşum gibi algılanmasın ama maalesef madalyonun iki yüzü var.Ama bizim yaptıklarımız elişi göznuru ticarete dökenlerimizde var tabi.Yapılanları paylaşmak insanlar tanımakta çok güzel ve bir amaç daha var ki birileri tarafından övülmek yada keşfedilmeyi beklemek te olabilir!!Burada veya başka sitelerde olsun hep birşeye dikkat ettik nereden alıyorsak hep adıyla zikrettik paylaştık.Kimseye hak geçirmedik.Ama aynı işten 1 kişi yapacak başkası düşünmeyecek ve yapamayacak diyemeyiz.En azından bakarak çalıştıysak bile kendimizden kattıklarımızda olacak bizden esinlenilmesi de ayrıca bir keyiftir.Ama fotoğrafı aynısıyla ve alınan yeri belirtmemek ise fikir hırsızlığından başka bir şey değildir.Bu konuda da sanal alemde hiçbirşey işe yaramıyor malesef.Çok uzun oldu kusura bakmayın.

  10. arkadaşlar arkadaşımız sanıdığınız gibi biri değildir çalıntı asla yapmaz mutlaka kendi örmüşdür… asla çalıp çırpma işleri yapmaz blogcuda en sevilen en yardımcı arkadaşdır bişey sorun mutlaka yardımcı olur ve bloğunda sitesinde alıntıların adreslerini verir ….

  11. Benim fotoğraflarımla gittigidiyorda satış yapanlara rastladım geçen zamanlarda, yine benim fotoğraflarımın üzerindeki etiketimi silip bloğunda yayınlayıp, elinize sağlık diyenleri, yüzsüzce teşekkür ederek cevaplayanları da gördüm. Çok uğraştım, blogcuya şikayet ettiklerim kapatıldı başka isimlerle yeni bloglar açtılar. Ben bana yapılan övgüyü bile üzerime alınırken 40 kez düşünürüm kaldı ki başkasına ait bir emeğin övgüsünü nasıl üzerine alınır insan anlamıyorum. Geniş olayım diyorum ama olamıyorum malesef, kime yapılırsa yapılsın çok hassas olduğum bir konu bu. Paylaşmak için üretiyoruz, yayınlıyoruz ama incelik beklemek te hakkımız.

  12. Sevgili arkadaşlarÖncelikle kendimize olan saygımızdan dolayı hayatı boyunca ilkelerinden ödün vermemiş, kimsenin emeğine saygısızlık etmemiş insanlar olarak, “deseydiniz isminizi yayınlardık” gibi anlayışlar bizim için çok uzaktır.bu konuda yaptığımız ve yapacağımız uyarılar kimsenin şahsına olamaz ve olmayacaktır. Hayat görüşü olarak herkesi seven, paylaşmaktan hoşlanan , emek vermekten yorulmayan insanlarız. Zaten bu yüzden hepimiz burda değil miyiz?Millet olarak ne yazıkki en büyük problemiziz gereksiz polemikler yaratıp olayların amacından uzaklaştırılıp farklı platformlara çekilmesidir. Bu yüzden bu konuda fazla konuşmak istemiyoruz.Herkese bol paylaşımlı günler diliyoruz.

  13. Arkadaşım kendinize ait olmayan fotoğrafların üzerine link etiketinizi basıp emekten-saygıdan bahsediyorsunuz.<a href=”http://hobihome.blogcu.com/page2″>burada</a> olduğu gibi.Emeğe saygı anlayışınız oldukça farklı anlaşılan.

  15. ben onu bunu bilmem ama…esefle kınıyorum… bu da hırsızlığın başka bir şekli..!

  16. Yaa ben anlamadım!! kız resminizi çalmamış, kendisi örmüş..Yazınızı da kopyalamamış..Buna hırsızlık denmez ki..Siz bu örneğin patentinimi aldınız acaba ?

Yorum Ekle

Son derece ilgili yazılar

Kedi ve baykuşlu örgüler

| | 0 Yorum

Baykuş figürlü örgü aksesuarlar

| | 0 Yorum

Tığ işi mandalalar

| | 3 Yorum

Tığ işi renkli kalp

| | 0 Yorum

Örgü çiçekli kuşlar

| | 0 Yorum

Ponpon nasıl yapılır?

Sevimli örgü baykuş

| | 0 Yorum

Video: Ponpon nasıl yapılır?

| | 6 Yorum

Rengarenk ponpon kitap ayraçları

| | 3 Yorum

Video: Tığ işi çiçek nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Örgüye başlangıç: İlmek nasıl atılır?

| | 8 Yorum

Tığ işi kenar süsü yapımı

| | 2 Yorum

Örgü yumurta beresi yapımı

| | 5 Yorum

Örgü ponpon tekniğinden baykuş

| | 0 Yorum

Örgü severlere hediyelik fikirler

| | 1 Yorum

Tığ işi cupcake motifi

| | 0 Yorum