10marifetli Instagram konukları: tasarim_askina

-

havayla-kuruyan-kil-kavanoz-susleme

10marifetli Instagram konukları serimizin bu seferki konuğu, birbirinden renkli ve şipşirin soğuk porselen / havayla kuruyan kil (air dry kil) çalışmaları ile kalbimizi çalan tasarim_askina oldu. Bir bakar mısınız nasıl da sevimli çalışmaları var. Seramik, polimer kil gibi malzemeleri sevenler için soğuk porselen de cazibeli bir seçenek olacaktır tahminimizce. Seramik hamuru diye de bulabileceğiniz bu killer, adları üzerinde hava ile kuruyarak sertleşiyor. Fırınlama işlemi istemiyor. Bunlar su bazlı ve çabuk kuruyan hamurlar; dolayısı ile hava almayacak şekilde saklamak gerekiyor çalışmaya devam edebilmek için. Üzerine su sıkmak da öneriliyor. Hava ile kuruyan kil (air dry kil) kuruduktan sonra akrilik boya, suluboya gibi boyalarla renklendirilebiliyor. Hamurun içine boya katarak da renkli hamur elde etmek mümkün öte yandan. Bu bilgilerden sonra, marifetli arkadaşımızın çalışmalarına bir göz atalım da içimiz açılsın. En üstteki kavanoz süslemesi zaten bir iştahımızı açtı, alta geçince de durum değişmiyor. Kurabiye, bisküvi, meyve-sebze gibi figürlerle süslediği kavanozlar çok neşeli. Hele ki bıyıklı aşçılara sıra gelince tam keyiflendik; bu ne şirinlik böyle! En sondaki bal-reçel kavanozunun üstünde oturan arı hanım kızımız ise doğrusu güldürdü bizi :)

Bu çok sevimli çalışmalar ve dahası için bu hesabı takibe alın bizce: tasarim_askina  

havayla-kuruyan-kil-kavanoz-susleme-calismasi dry-air-kil-kavanoz-susleme air-dry-kil-makarna-kavanozu havayla-kuruyan-kil-kurabiye-kavanozu-susleme soguk-porselen-mutfak-kavanozu-susleme-mini-asci-heykeli havayla-kuruyan-kil-recel-kavanozu-susleme

7 yorum gelmiş

  1. Chef Federiko’dur onun adı, huysuz ve kaprisi bol bir İtalyandır. Bu kadar marifetli olmasa nazı çekilir cinsten değildir. Un kavanozunda siyah forma giymekte direttiği için ufak bir kapışmamız olmuştu, aramız gerginken yayınladığım bir fotoğrafta göbeğine yakın çekim yaptığım için kızmış günlerce işi aksatarak beni delirtmişti. İşte Federiko böyle bir karakter… Şimdi aşık, henüz kim olduğunu bilmiyorum, hala şeker kavanozunda çalışmaya ikna etmeye çalışıyorum, inşallah gönlü olur ?

Bir Cevap Yazın

shane

Seramik hamurundan biblo modelleri

| | 5 Yorum

El boyaması minik seramik tencereler

| | 0 Yorum

Seramik kalp süslemeli pano yapımı

| | 0 Yorum

Tuğralı kalp duvar süsü

| | 0 Yorum

Kırmızı duvar süsü modelleri

| | 0 Yorum

Hediyeli Hello Kitty’li seramik tabak

| | 0 Yorum

Üç boyutlu duvar süsü

| | 0 Yorum

Seramik tabak yenileme

| | 0 Yorum