Pazar, Mart 26, 2017
Çilek lif örgüsü – anlatımlı

Çilek lif örgüsü – anlatımlı

0
Bu çalışmayı satın almak için ulaşabilirsiniz:

cilek-lif-orgusu-anlatimli-lif-modelleri
Çilek şeklinde pek sevimli bir banyo lifi örüyoruz.
Sihirli halka içersine 8 sıkiğne yapıyoruz. Toplamda 8 tane fıstık örgü olacak şekilde sırayı bitiriyoruz.
2.sıra: (3 tek fıstık 1 tane artır) bu işlemi 2 defa tekrarlıyoruz toplamda 10 fıstık olacak.
3.sıra: (3 tek fıstık 1 tane artır) bu işlemi 2 defa tekrarlıyoruz toplamda 12 fıstık olacak.
Bu şekilde istediğiniz boyuta gelene kadar 2’şer arttırıyoruz. Daha sonra arttırma yapmadan her boşluğa bir fıstık gelecek şekilde örüyoruz. Sonraki 4 sıra boyunca 2’şer fıstık azaltıyoruz.
Ağız kısmını sıkiğneyle kapatıyoruz.

cilek-lif-orgusu-anlatimli-lif-modelleri-1
YEŞİL YAPRAK
Sihirli halka içerisine 6 sıkiğne yapıyoruz.
3 zincir çekiyoruz 2 adet 3lü trabzan yapıyoruz.
3 zincir daha çekip tepe kısmına batıyoruz sonra bir tane 3’lü trabzan 3 zincir çekiyoruz ve sıkiğne yapıyoruz. Bu işlemi 3 adet yaprak oluşana kadar tekrarlıyoruz.
Yaprağın sapı için 6 zincir çekiyoruz, sonra dönüyoruz ve üstünü sıkiğne kaplıyoruz ve yaprağı çileğin tepesine ekliyoruz.

Paylaş
laylayhobim
El işine dair herşeyi seviyorum. Yeni hobiler edinmeyi ve başarabilmek için titizlikle çalışmayı daha sonrasında duyduğum övgüleri seviyorum. Laylay hobim olarak bu ise 2 yıl önce başladim amigurumi üzerine bir cok oyuncaklar urettim fakat anladimki benim icin hobi birtek amigurumi olamaz ve çesitli hobi alanlarinada el atmaya başladim \":)\" Daha 1 buçuk yıllık evliyim ve hamileyim kızımı sabırsızlıkla beklemekteyim. Kızımın Elvin\'imin bana uğur getireceğine inanıyorum. Hayatı tüm olumsuzlukkara rağmen sevmek gerekir hayat kısa kuşlar uçuyor..... sevgiyle kalın. . .
Satış için ulaşabilirsiniz: