Dantel kenarlı koltuk örtüsü dikimi

-

koltuk-ortusu-nasil-dikilir
Koltuk beyaz olunca korumak lazım, aksi halde sürekli yıkamak zorunda kalırsınız. Yıkamayı geçin de o yastıkları geçirmesi ölüm olur :) Bu nedenle koltukların üzerine şık kılıflar dikmek her zaman iyi fikirdir. Siz de koltuk kılıfı kullanmayı seviyorsanız bu dantel süslü duk kumaştan koltuk kılıfını beğenirsiniz diye umuyorum. Koltuklar için hem pratik hem şık dantelli koltuk kılıfı nasıl dikilir?

Elimde kalan duck kumaşla bu koltuk örtüsünü diktim.

Malzemeler

duck kumaş
dantel

Öncelikle kumaşı overlok çektim çünkü kumaş atan bir kumaş. Kenarlarının atmaması için bunu yapmak lazım.

koltuk-ortusu-nasil-dikilir-2
Yastıkların ucunu bu şekilde belirledim. Tamamen kafadan attığım bir yöntem :) Aslında insan örerken, dikerken kolaylık olması için kendince bazı yollar yöntemler buluyor, sonra da bunları kullanıyor.

koltuk-ortusu-nasil-dikilir-4
Sonrasında kumaşı iğneledim. Ölçüyü de koltuğa sararak aldım. L koltuğa iki parça ile kılıf yapmak istedim. Bu şekilde kullanışlı bir koltuk kılıfı dikeceğimi düşündüm.

koltuk-ortusu-nasil-dikilir-5
İğnediğim yerlerden koltuk örtümü diktim, dört uçtan birer dikiş.

koltuk-ortusu-nasil-dikilir-6
Overlok gözükmesin diye de uçlarına dantel diktim, hepsi bu. Dantel şeritler bu şekilde örtülerin kenarlarına, havlulara, perdelere çok yakışıyor. Ben de bu koltuk örtüsünü dantelli bir model olarak düşündüm.
Bu tip koltuk örtüsünü instagramda bir hesapta görüp denedim, böylece işime yarayan kullanışlı örtülerim oldu. Siz de yapabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

yildiz111

eşine, kedisine ve hobilere aşık bir emekli

Dantel sehpa örtüsü yapımı

| | Dantel sehpa örtüsü yapımı için yorumlar kapalı

Dantel örtü

| | 0 Yorum

Tepsi örtüsü, dantel

| | 2 Yorum

Nefis Dantel Runner

| | 7 Yorum

Çooook Şık….

| | 2 Yorum

Alakasız:)

| | 12 Yorum