Güzelim kumaş ve keçe el yapımı bez bebekler

-

cesit-cesit-el-yapimi-kumas-bebekler

kirmizi-elbiseli-tombik-el-yapimi-kumas-bebek

Bu kızın puantiyeli kırmızı ceketine özellikle bittik biz zaten. Çok şık değil mi? Pantolonu ile saçındaki fiyonk tokası da takım.

pembe-yanakli-uzun-sacli-el-yapimi-kumas-bebek

Bu pembe yanaklı, uzun saçlı, çiçekli elbiseli güzel bez bebeğin mahzun duruşu ayrı bir güzellik değil mi sizce de?

sevimli-kece-kiz-ve-erkek-bebek-oyuncaklar-el-yapimi

Bu keçe bebeklerin de hepsi birbirinden şirin. Kırmızı elbiseli kız bebekler, pötikare tulumlu ve külahlı uykucu bey, yanağından balık öpen minik oğlan, pembe tütülü keçe balerin kız… Hepsi de insanın yüzünü güldürüyor.

kumas-ve-kece-oyuncak-el-yapimi-bebek-modelleri

Keçe ve kumaş ile bir grup daha alıp yanaklarını mıncırmalık sevimli el yapımı bebek daha. İnce uzun güzel kızlar da var aralarında kundakta bebekler de. Hepsi ayrı sevimli bizce.

kundakta-bebek-pembe-kece-el-yapimi-bebek-sekerleri

Bu minik pembe kundakta keçe bebekler hem oyuncak olarak kullanılabilirler hem de hediyelik keçe bebek şekeri olurlar. Buradaki amaç öncelikle o olmuş. Şipşirinler.

uzun-sacli-orgu-hirkali-el-yapimi-kumas-bebek

Bu güzel kumaş kızın kıyafetine hayran olmamak elde değil. Yeşil örgü minik hırkası, kirazlı yeşil beresi, çiçekli katlı eteği, uzun çorapları ile bizi şıklığıyla bizden aldı. Uzun siyah saçlarına ise diyecek yok.

kumas-ve-keceden-el-yapimi-oyuncak-bebekler

Bir kere şu kumaş tonton bidikler çok şirin değiller mi? İnsan gülmeden bakamıyor bu tiplere. Sarı kıyafetli tombul kumaş bebek isenasıl bir tatlılık! O sarı tulumun üzerine giydiği sutaşı kenarlı yelek bir harika değil mi? Gözlüklü, pembe keçe saçlı, pembe kıyafetli uzun boylu kumaş bebek ise ayrı bir havalı. Yeşil kıyafetli keçe kızlar ise kapı süsü, takı yastığı ve magnet şeklinde takım olarak tasarlanmışlar. Üç farklı boyda keçe kız kardeşler gibi duruyorlar.

sari-kiyafetli-tombul-kumas-el-yapimi-bebek

Bu sarı kıyafetli kızın şirinliği insanı coşturuyor. İnsan bez bebek yapınca kıyafetine de böyle özenmeli.

Peki zor olmayan bir kumaş bebek nasıl yapılır? Videolu anlatımımızı izleyerek siz de kendi bez bebek üretiminize geçebilirsiniz:

VİDEO: OYUNCAK BEZ BEBEK NASIL YAPILIR? – BÖLÜM 1

VİDEO: OYUNCAK BEZ BEBEK NASIL YAPILIR? – BÖLÜM 2

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
shane

Eski çoraplardan balık yapımı

| | 0 Yorum

Video – Oyuncak kumaş bebek yapımı-2

| | 2 Yorum

Sıcacık bir bez bebek

| | 6 Yorum

Balık yiyen kedi

| | 24 Yorum