Balık yiyen kedi

-

şurada gördüğüm balıklı kedide aklım kalmıştı. annemle ablamı razı ettim, oturduk diktik. ben diktim tabii, onlar yardım etti sadece. bir de bıyıkları eksik daha.

kestik...
kestik…
diktik...
diktik…
doldurduk...
doldurduk…
işte bitti...
işte bitti…

24 yorum gelmiş

  1. shane

    çok beceriklisiniz sevgili vic vega, elinize sağlık. ayrıca anne ile ablanın da hakkını yememiş olmanız çok ince bir davranış.

  2. alonenes

    bu arada yeni farkettim 2007 de yayınlanmış bir yazıymış bu asya ablam ortaya atmış…ii etmişin abla:))

  3. asyayaren

    hımmm genelde ortaya çıkartmaya çalışıyorum alone ama bende buraya yönlendirmeyle geldim aylin abla link vermiş embirin balık hırsızı yazısında

  4. vic vega

    tabii ki ben yapmadım. “şaaneymiş, yapmak lazım bunu” diye punduna getirip shane’e yaptırdım. fotoğraflardaki eller, erkek eli gibi duruyor mu sizce?

  5. saatoniki

    kardeş ha:))

    evet, sanırım ciddi bir kumpasla karşı karşıyayız.:)sadece elleri diil kendisinin bütünü zariftir shane’in ..bizzat müşahede ettim de ordan biliyom..süper insandır vesselaaam.. gerçi misafirliğe gittiğimde sadece çay verdi o da 2 bardakçık…insan bi kekti kurabiyeydi yapardı.. hadi olmadı bi biskrem ikram ederdi :)

  6. shane

    eh, son dakikada haber verirseniz öyle olur tabii sevgili yardımcı editörüm :) artık bir dahaki sefere bir gün önceden haber verirsiniz, pastalar yaparız size. fakat iltifatınız için teşekkürü bir borç bilirim, o sizin zarifliğiniz.

  7. embir

    s12 sen yine zam mı istiyorsun diye düşündüm önce ama yorumun devamını okuyunca yoook dedim s12 maaşına zam işine son istiyor :)))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Kumaş oyuncak ayı dikimi

| | 2 Yorum

Eski çoraplardan balık yapımı

| | 0 Yorum

Video – Oyuncak kumaş bebek yapımı-2

| | 2 Yorum

Sıcacık bir bez bebek

| | 6 Yorum