İğne oyası zürafa nasıl yapılır? Videolu anlatımlar

-

İğne oyası öğrenmek, güzelim iğne oyası kenar dantelleri yapmak için zürafa nasıl yapılır bunu bilmemiz gerek. Özellikle iğne oyasına yeni başlayanlar için, iğne oyası kenar danteli yapma konusunda bir başlangıç olan zürafa yapımını öğreten iki videomuz var. İkisi de gayet kısa ve açık, anlaşılır biçimde zürafa nasıl örülür gösteriyor.

İğne oyası havlu kenarları, başörtü, yazma, yemeni kenarları, çeyizlik örtü kenar dantelleri yapmak için siz de bu videoları izleyin, iğne oyası öğrenmenin ilk aşamasını geçmiş olun. İşte videolu zürafa yapımı anlatımlarımız:

İğne oyası zürafa yapımını öğrendiğimize göre, 10marifet’in iğne oyası kategorisinde biraz dolaşıp başka iğne oyası videolarını ve birbirinden güzel binlerce iğne oyası örneğini görebilir, siz de yapmaya başlayabilirsiniz. Çünkü zürafa yapımını öğrendikten sonra siz de rahatça kolay örnekleri çıkarabilirsiniz. Zürafa yapımı için gereken malzemeleri de ekleyelim; iğne oyası kullanımına uygun, rahatça tutacağınız bir iğne ki çok özel bir iğne olmasına gerek yok, üzerinde pratik yapacağınız bir kumaş parçası ki çok kalın olmasa daha iyi olur, bir tülbent olabilir örneğin, iğne oyası ipi, makas ki o da ince nakış makası olsa daha iyi olur.

Gerisini videoları izleyerek halledeceksiniz. İpi zaman zaman biraz çekip sabitlemeyi, gergin tutmayı ihmal etmeyin. Düğümler sağlam olsun diye, zürafayı yapınca dibinden tutarak ipi çekin. Zürafayı tutmadan çekerseniz kumaşa zarar verebilirsiniz ya da delikli bir görünüm oluşmasına neden olabilirsiniz. Gevşek düğümler iğne oyasında iyi durmaz. Sıkı ve sert düğümler atmak için alıştırma yapmalıyız.

İpi de çok uzun tutmayın ki hakimiyetiniz rahat olsun. Çok uzun ipi çekerken rahatsız olabilirsiniz.

Kolay gelsin!

Bir Cevap Yazın

shane

İğne oyası çiçek nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

İğne oyası ve boncuklu fular kenarı

| | 0 Yorum

İğne oyası fular kenarı modeli

| | 0 Yorum

İğne oyası takılar

| | 0 Yorum

İğne oyası ve örgü çiçekli ayraçlar

| | 0 Yorum

İğne oyası incili küpe

| | 0 Yorum

10 kolay iğne oyası kenar danteli örneği

| | 0 Yorum

Video: İğne oyası zürafa yapımı

| | 0 Yorum

İğne oyası tespih süsleri – instahamarat

| | 0 Yorum

Efe oyalı otantik kolye

| | 0 Yorum