Perşembe, Aralık 8, 2016
İğne oyasından boncuklu çiçek yapımı

İğne oyasından boncuklu çiçek yapımı

0

igne-oyasi-boncuklu-cicek-yapilisi

igne-oyasindan-ortasi-boncuklu-cicek-yapimi-1
10marifetliler, merhaba herkese. Bugün sizlere iğne oyasından boncuklu çiçek yapımını anlatacağım. Yapımı oldukça basit. Sizler de yapıp yemeni kenarında ya da küpe olarak kullanabilirsiniz. İşte aşamaları:

  • Önce 6 adet boncuğumuzu geçiriyoruz ipimize.
  • Boncuk aralarına zürafalar yapıyoruz.
  • Sonra 3 tane pırpır yapıyoruz zürafanın üzerine.
  • En son yaptığımız pırpırın üzerine çıkıyoruz ve oradan ilk yaptığımız pırpıra batıyoruz.
  • Onun üzerine sık sık zürafa yapıp aşağı iniyoruz ve aynısından diğerlerine de yapıyoruz.
  • Tamamlayıp çiçeğimizi oluşturuyoruz.

Fotoğraflarla da aşamalarını görelim:

Gördüğünüz gibi 6 minik boncuğu ipe geçirdik ve düğümleyerek halka oluşturduk.

Her boncuk arasına zürafa yaparak çiçeğimizin temelini oluşturduk. Eğer zürafa yapmayı bilmiyorsanız, 10marifet arama çubuğuna zürafa video yazarak videolu olarak izleyebilir, öğrenebilirsiniz.

Zürafaların üzerine 3 pırpır yapıyoruz. Bunların nasıl yapıldığını öğrenmek için 10marifet arama çubuğuna iğne oyası video yazmanız yeterli. Tüm videoları izleyerek iğne oyası nasıl yapılır, siz de öğrenebilirsiniz.

3 pırpır yapmıştık. En sununcusunun üstüne çıktık, ordan da ilk yaptığımıza battık. Yukardaki resimde gördüğünüz gibi olması lazım şu aşamada.

Elde ettiğimiz geçişin üstüne sık zürafa yapıp bitiriyoruz. Aynı işlemi her yaprakta tekrarladığımızda bu iğne oyası çiçeği elde ediyoruz.

Paylaş
stargirl