Keçe ile teneke kutu kaplama (anlatımlı)

-

keçe ile teneke kutu kaplama
Kahve düşkünü olduğumdandır bu DIY çalışmam. Keçe ile kutu kaplama ya da kutu için keçe kılıf olarak adlandıralım, nasıl yapılır, onu göstermeye çalıştım. Kahverengi de olduğu için kahve ile o açıdan da uyumlu, sonbahar hissi veren bir kılıf çalışması oldu. Gelelim nasıl yapıldığına…

keçe ile teneke kutu kaplama
Bu kutu kılıfı için ince keçe kullanıyoruz. İnce kahverengi keçeden kutumuzun ölçüsüne göre keçeyi kesiyoruz. Üzerini süsleyeceğimiz yaprakları da kesip hazırlıyoruz. Renklerini ben bu şekilde seçtim. Dikmek için de nakış ipi kullanırsak daha dekoratif olur. Ben ayrıca düz nakış ile üzerine COFFEE yazdım. Böylece keçelerim kahve kutusuyla buluştu :)

keçe ile teneke kutu kaplama
Dediğim gibi önce malzemelerimizi hazırlıyoruz: keçelerimiz, silikon yapıştırıcı, makas, iğne ve ip.

keçe ile teneke kutu kaplama
Teneke kutumuzun etrafına ince keçemizi sarıp ölçümüzü alıp kesiyoruz.

keçe ile teneke kutu kaplama
Ortalama olarak yazınızı yazacağınız yeri hesaplayıp, şekillerinizi dikebilirsiniz. Düz nakışla da istediğiniz yazıyı yazabilirsiniz.

keçe ile teneke kutu kaplama
Keçenize yapacağınız bütün işlemleri tamamladıktan sonra, keçeyi kutuya yerleştirip yapıştırabilirsiniz, işte bu kadaar :) Silikon tabancası en pratik çözüm tabii ama isterseniz dikerek geçirebilirsiniz de.

keçe ile teneke kutu kaplama

İşte keçe kılıf kaplama ile yenilediğim kutum bu hale geldi. Keçe ile siz de değişik ürünler hazırlayabilirsiniz.

bzmdnymz

2 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın