Kumaş kalemlik yapımı (anlatımlı)

-

Kumaş kalemlik yapımı
Kumaş kalemlikler ister gerçekten kalemlik olarak kullanmak için, ister makyaj çantası ya da ıvır zıvır toplayan organizer olarak kullanmak için harikalar.
Çizgi film karaktersiz kalem kutusu bulamayınca oğluma yaptığım kalem kutusunun yapım aşamalarını paylaşayım dedim. İşinize yarayacağını umuyorum.

Gerekli malzemeler;
Kumaş, astar, fermuar, boncuklu naylon (hani şu patlayanlardan), iğne iplik ve dikiş makinesi. Elde de dikebilirsiniz aslında, eğer makine yoksa.

Kumaş kalemlik yapımı
Kumaşı, astarı ve baloncuklu naylonu kare şeklinde kestim.

Kumaş kalemlik yapımı
Arada naylon kalacak şekilde üst üste getirerek tersten 2 kenarını diktim.

Kumaş kalemlik yapımı
Fermuarı iğnelediğim uç kısmını güzelce kumaşa monte ettim. Fermuarın tek tarafının dikilmiş hali bu oldu.

Kumaş kalemlik yapımı
İçinin görüntüsü.

Kumaş kalemlik yapımı
Burada da kumaş kalemlik modelimin bitmiş hali, amatör ruhla yaptığım bir ürünün daha sonuna geldik. Sevgilerimle…

2 yorum gelmiş

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
yaseatolye

Turizm mezunu , eski bankacı.. telden takılar yapar, kendi çapında dikiş diker, her türlü keçeleme yapar.. bunları blogunda paylaşmayı sever..

Kumaştan kalp lavanta kesesi yapımı

| | 0 Yorum

Kumaştan güzel bir kalp kese yapımının aşamalarına bakalım… Bir kurdeleden ya da kumaştan kestiğimiz ince bir şeritten kesenin askısını yapalım. Kalp şeklinde kestiğimiz kumaşa dikelim. İki kalp şeklindeki kumaşı tersten...