Pazar, Aralık 11, 2016
Kurdeleden toka süsü yapımı

Kurdeleden toka süsü yapımı

0

kurdeleden-toka-susu-yapimi
Bir tavus kuşu modeli toka süsü ile herkese merhabalar. Öncelikle 1 cm genişliğindeki kurdelenizden 7 cm uzunluğunda 4 adet farklı renklerde kesiyoruz. Bu arada ben ilk önce 3 adet yapmaya karar vermiştim. Çalışmamın bitme aşamasında 3’ün yetersiz olduğunu görünce 4′e çıkardım. O yüzden ilk resimlerde 3’er tane. Sizler son aşamalardaki kurdele sayılarını dikkate alırsanız daha rahat çalışırsınız.

kurdeleden-toka-susu-yapimi-2
Yine 1 cm genişliğindeki farklı renk kurdelelerden 4 adet 9 cm uzunluğunda kesiyoruz ve uçlarını çakmakla yakıyoruz mutlaka.

kurdeleden-toka-susu-yapimi-4
Kestiğimiz 7 cm kurdeleri kesik kısımlarını şekilde görüldüğü gibi birbirlerine yapıştırıyoruz.

kurdeleden-toka-susu-yapimi-5
Bu adımda 9cm’lik kurdelelerimizi diğer kurdelelerimizin üzerine yapıştırıyoruz.

kurdeleden-toka-susu-yapimi-6
Bu sefer de iç içe yaptığımız kurdeleleri birbirine yapıştırıyoruz.

kurdeleden-toka-susu-yapimi-7
Alt kısmını oluşturmak için 1 cm genişliğindeki kurdeleden 5 cm kesip, bir kesik kenar diğer kenarın iç yüzeyine gelecek şekilde yapıştırıyoruz.

kurdeleden-toka-susu-yapimi-8
Aynı işlemi 7, 9 cm kurdelelerden kesip yaparak bunları iç içe yapıştırıyoruz.

kurdeleden-toka-susu-yapimi-9
Baş kısmını oluşturmak için 1 cm genişliğindeki kurdeleden 5 cm uzunluğunda kesip, bir kesik kenar diğer kenarın iç yüzeyine gelecek şekilde yapıştırıyoruz.

kurdeleden-toka-susu-yapimi-10
Bu sefer de kat yerlerini yapıştırıyoruz ve bu şekilde bir kafamız oluşuyor.

kurdeleden-toka-susu-yapimi-11
Artık parçalarımızı birleştirebiliriz.

kurdeleden-toka-susu-yapimi-12
Ben kırmızı keçeden gözlerini, sarı keçeden de gagasını yaparak kuşumu tamamlamış oldum. Daha sonra tokamın üzerine yapıştırdım ve çocukların mutluluğunu canlandırdım hayalimde…

kurdeleden-toka-susu-yapimi-13
Diğer çalışmalarım için bloguma beklerim…