Kumaş rulo kalemlik yapımı

-

kumas-rulo-kalemlik-nasil-dikilir-1
Merhaba değerli 10marifet okuyucuları. Bugün sizinle rulo kalem kutusu nasıl dikilir onu paylaşmak istiyorum. Özellikle boya kalemlerini düzenli bir şekilde saklamak için rulo kalemlik çok kullanışlı olabiliyor. 3 farklı kumaş parçası, bir kurdele, makas ve dikiş makinesi kalemliğimizi yapabilmemiz için yeterli.
24 tane kalem yerleştirilebilen rulo kalem kutusu için önce bir tanesi dışı, bir tanesi içi, diğeri de kalemleri yerleştireceğimiz cep için kullanılmak üzere 3 adet kumaş hazırlıyoruz ve bunları 30X36 cm ebatlarında kesiyoruz. Cep için seçtiğimiz kumaşı ikiye katlayıp iç kumaşın altına yerleştiriyoruz ve dikiyoruz.
Daha sonra cebin uzun kenarında 1,5 cmlik boşluklar bırakarak işaretleme yapıyoruz. İşaretlediğimiz yerlerden dikiş makinesiyle geçiyoruz ve 24 kalem için 24 cep oluşturuyoruz.
Son olarak da 3. kumaşı hazırladığımız bu parçanın arkasına dikiyoruz. Tüm birleştirme işlemleri tamamlandıktan sonra tam ortaya ruloyu kapattığımızda bağlayabilmek için kurdele dikiyoruz. Ve kalemliğimiz hazır!

kumas-rulo-kalemlik-nasil-dikilir-2

kumas-rulo-kalemlik-nasil-dikilir-3

kumas-rulo-kalemlik-nasil-dikilir-4

kumas-rulo-kalemlik-nasil-dikilir-5

kumas-rulo-kalemlik-nasil-dikilir-6

Sorularınızı ve yorumlarınızı bekliyorum. Diğer projelerim için bloguma beklerim

1 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

shiningminds

Ben kendin yap projelerine ve elişlerine meraklı bir öğrenciyim. Boğaziçi Üniversitesi İşletme bölümünde okuyorum ve daha çok yeni bir blogum var. İstanbul'da yaşıyorum.

Kapitone seccade hurcu

| | 0 Yorum

Kurdeleden toka süsü yapımı

| | 0 Yorum

Kravat inceltme nasıl yapılır?

| | 1 Yorum

Kendi kravatını kendin yap

| | 0 Yorum

Kurdeleden toka yapımı

| | 2 Yorum

Balıklı toka süsü yapımı

| | 0 Yorum