Perşembe, Aralık 8, 2016
Tığ işi kedili lif anlatımlı yapılışı

Tığ işi kedili lif anlatımlı yapılışı

0

tig-isi-kedili-lif-nasil-orulur
Merhaba, bu tığ işi lifin diğer liflerden bir farkı da şu ki, elinize geçirip kukla gibi oynatabilirsiniz. Yıkanmak istemeyen çocukları ikna etmek için birebir :) Özellikle çocuklar için komik, eğlenceli lif modelleri örmek isteyenler için çok güzel bir model. Bu kedili tığ işi lifi yapmak için şu yolu izliyoruz:

1. 6 zincir çekip kapattığımız zinciri 6 fıstık yaparak doldurup yıldız oluşturuyoruz. Bu lifi örmek için ortadan başlayarak ilerliyoruz.

2. Yıldız aralarına 2 fıstık yapıp ara boşluklara 2 zincir çekerek etrafını dönüyoruz.

3. Çoğaltmak için; her sırada alttaki fıstıkların tepesine batarak çoğaltıyoruz. Bu şekilde 6 sıra dönerek daireyi bitiriyoruz.

4. Arkası için de aynı daireden yapıyoruz, 2 daireyi birleştirip ön ve arkadan 5’er yıldız toplam 10 yıldız boşluk bırakıp bunun etrafını döne döne 5 sıra daha örerek elimizin geçeceği yeri tamamlamış oluyoruz.

5. Kulakları için yaptığımız dairenin üst orta kısmından iki yanlara 6 sıra fıstığı her seferinde eksilterek iki yanlara üçgen şeklinde kulak yapıyoruz. Yüzünü renkli iplikle işleyerek yapıp tamamlıyoruz.

Siz de örebilirsiniz, güle güle kullanın.