Salı, Şubat 21, 2017
Bez Pastalar

Bez Pastalar

Bebek bezi pastaları son zamanlarda doğum sonrası hediyeliklerinin en revaçta olanlarından. Bez pastası nedir, nasıl modeller yapılabilir, becerikli hanımlar nasıl bez pastaları yapmışlar, hadi beraberce bakaım.

Bez pasta yapımı

Keçe süslemeli bez bebek pastası

Babyshower parti süsleri

Keçe süslemeli bebek bezi pastaları

Keçe ile süsleyerek hazırladığımız bebek bezi pastalarımız baby shower, doğum günü ya da doğum için hastaneye götürülebilecek yeni trend hediye önerilerinden.. Daha fazlası için fb sayfam.

Mavili bebek bezi pastası

Arkadaşım Duygu’nun bebek partisi için hazırladığım ilk bebek bezi pastası denemem :)

Pembe süslemeli bez pasta

Pembe temalı bebek hediyeliği olarak bez pastası yaptım. Çok şeker oldu. Bloguma erişmek diğer tasarımlarımı görmek isterseniz buyrun beklerim :)

40 günlük bebekler için minik detaylar

Etiketli kürdan ve pipetler, bulut, gökkuşağı, ağaç ve güneş figürlü duvar süsleri ve bez pastalar minik bebekler için hem hediyelik hem de parti süslemelerinde size ilham verebilir.

Bebek hediyeliği önerileri

Kapı süsleri, bebek sepetleri ve bez pastadan oluşan bebek hediyelikleri modellerim.

Minik bebişlere hoşgeldin hediyesi bez pasta

Minik bebişlere dünyaya hoşgeldin hediyesi, annelerine ise en büyük ihtiyaç. Bebek bezinden yapılmış bez pasta, sizce de en güzel hediyelerden biri değil mi ?

Bebek hediyelikleri – bisikletli bez pasta

Önlük, bebek bezi, biberon, çorap, battaniyeyi birarada sunan bez pasta modeli.

Bebek hediyelikleri; üç katlı bez pasta

Aslında biraz daha süslenebilirmiş... Anne adaylarının kurtarıcısı bezlerden. Bebek hediyelikleri arayanlar için bez pasta kurtarıcı oluyor. Bu da sade, üç katlı bir pasta modeli.

Bebek hediyelikleri – bebek bezinden şato

Anne adayına kendini prenses gibi hissettirmenin yolu ona bebek bezinden şato hediye etmekten geçer. Bir de bunu önünde hendeklerle ve oyuncak timsaharla düşünün :) Sınır sadece hayal gücünüz.

Bebek Hediyelikleri mavi arabalı bez pasta

Anne adaylarının en çok ihtiyacı olacak şeyleri -yani bebek bezlerini- en güzel sunumla götürmek elinizde.

Bebek hediyelikleri – papatya süslemeli bez pasta

Bezlerin konuldugu platforma daha sonradan bebek eşyaları konulacak şekilde bir dizayn yapılabilir. İstek veya iletişim için yorum bırakabilirsiniz.

Bebek hediyelikleri gitar bez pasta

Anne adayına götürülmek üzere dizayn edilmiş bir sunum. İçinde bezlerden oluşan iki rulo var. İstekleriniz veya iletişim için yorum bırakabilirsiniz.

Bebek hediyelikleri; farklı bir bez pasta modeli

Peppe’li bez bebek pastası

Hoşgeldin bebek yazılı, Peppe figürü süslemeli bez bebek pastası benim ilk denemem.

Erkek bebek hediyesi bez pasta

İlk bebek bezi pasta yapışım ve çok severek yaptım.Hediyeleri kendi yaptığım, kumaştan aslan başı çıngırak, erkek çocuk odalarına uygun tablolar ve bir kaç hazır hediye.Güle güle kullansın inşallah.Bez pastanın yapım aşamaları için sayfama gözatabilirsiniz.

Kurdelelerle süslü bez pasta

Bebek bezinden pembe pasta

İğne Oyaları

Klasik beyaz iğne oyası tülbent kenarı

Minik boncuklu iğne oyası yazma

İğne oyası kenarlı miniş peçetelerim

Yayla Çiçeği Örneği

İğne oyası nasıl yapılır?

tiril tiril elbise diktim

Katmer gonca (tığ oyası)

Pembe beyaz iğne oyası havlu kenarı

Az renkli ve sade iğne oyası örnekleri

Uç uç kelebek: iğne oyası süslü inci, metal kolye

Videolar

Şahane Şeyler