AHŞAP ÇUBUKLARDAN KİTAP AYRACI YAPMAYA ÇALIŞTIM

-

Resim yapmaya karşı hevesimi hepiniz bilirsiniz artık… Yeteneğimi de anlamış olmalısınız. Ahşap çubuklardan ayraç yapıcam derken benden fazla birşey beklemiş olduğunuzu da sanmıyorum bu yüzden:) Ancak, çubukların uçlarından her türlü delme çabam ortadan ayrılmalarıyla sonuçlandı:( Deliksiz ve ipsiz oldular:( Bunlar şimdi ne oldular, ben de anlamadım:(

31 yorum gelmiş

  1. acemihobici

    hiç de cici değil:((( senin yayınladıklarının yanında çok kötü hem de, fotoğraf da çok kötü çıkmış zaten:( bir de aşağıdaki fotoğraf var ama sonuç yine değişmiyor tabi:(

  2. banuca

    Bence renk kullanımın çok güzel, daracık çubuğa resim yapacak halin yok ya:))Evde havya varsa havya ile delebilirsin yani yakarak, yoksa ince bir ağaç vidası işini görür…

  3. acemihobici

    1- doğru düzgün resim çizemediğimden rastgele boyadım yine ve birşeye benzetemedim2-delemediğimden kurdela, ip, kıl, tüy vb… takamadım o yüzden ayraca da benzemedi zaten3- bunları ne yapacağımı bilemedim öylece duruyorlar sinir oldum….

  4. acemihobici

    aaaaa, banucam gelmiş ben yorum yazarken, banucam sen yapmıştın ama incecik çubuğa resim:((( ne de güzel yapmıştın…ben yapamadım işte…. renkleri beğenmene sevindim başka birşey de yok zaten renklerden başka:)))))havya var canım, ince ağaç çivisi de olmadı, yine ikiye ayrıldı, bir havya denemedim, onu da denerim sağol banucam:)

  5. farfin

    acemim bi iki gün bekle bu dondurma çubuklarıyla ilgili bir fikrim var,bunlar ayraç olarak kalsın yinede,devamını yazı çıkınca görürsün merak et:)))

  6. PARES

    Ellerine sağlık canımmmmmmmmm güzel olmuş. İnan bana emek vererek yapılan hiçbirşey kötü olmaz :) güle güle kullan ank gelirken bana da getir olurmu :)

  7. gulenbayan

    Acemihobi’m; çubuklardan kitap ayracı yapmaya çalışmamışsın, direk yapmışsın :) Neyini beğenmedin anlamadım-ki? Kızılderili motifleriyle ben bu artık kitap ayracı olan çubukları çok beğendim :)Ellerini seveyim senin :)

  8. acemihobici

    sağol gülenbayanım, kızılderili motifi mi yapmışım, hiç farkında değilim vallahi:))) kırmadan delik delebilirsem olacak galiba… beğenmeniz beni sevindirdi çok teşekkür ederim:))))

  9. 03bellinda

    çok güzel, acemim yaparda kötümü olur ellerin dert görmesin,bu arada bir kaç gün yokum özleyin beni anacım:)))

  10. acemihobici

    sağol belindam beğenmene sevindim:))) aaaaaa, aşkolsun ama nereye öyle bizi bırakıp:(( ağlarız arkandan, gelene kadar da susmayız:((((((

  11. 03bellinda

    kıyamam canlarım sakın ağlamayın:( bende sizi özlicem:( ama sadece bir kaç gün:) annemler geliyor:))))) iki saat sonra buradalar benim hemen mutfağa girmem lazım hadi kocaman öptüm sizi bay:)))

  12. acemihobici

    teşekkür ederim çocuklaçocuk…sizinki de güzelmiş…bizde o kadar küçük uç yok…bakalım, yapıcam birşeyler aytık, olmadı kalılar öyle ne yapayım….

  13. Figen abla

    ışılcım..o desenelerin bi kere çok güzel…yaa sen kendine karşı ne kadar acımasızsın…bizler bayılıyoruz,sen kendi resim becerini farkedemiyorsun…renk zevkin ve desenlerin çok kibar…kendin zaten dünya tatlısısın..ne yapsan eline yakışıyor…ben seni iyi ki de doğurmuşum valla :)))

  14. belgin41

    Sevgili acemihobici, işte bizde yapabiliyoruz şu 10marifette bakıyorum hep yabancı sitelerden alıntılar örnek gösteriyorlar ancak bizlerde boş durmuyor üretiyoruz yapmaya çalışıyoruz.Ellerinize sağlık canım yaptım kelimesine sahip çıkalım ve yapalım ellerinize emeğinize sağlık.Sevgiyle kalın…

  15. kondor

    en az 12 adet bitirebilirsen acemihobici bunlardan yanyana yapıştırıp kare şeklinde kalemlik yapabilirisin altınıda kartonla kapattım mı tamam en azından amaça yönelik olur. delemedim dedin ya bu çubuklar sıkıştırılma ürün olduğu için zor olabilir takı malzemelerinde olan halkalardan sıkıştırıver ucuna illakide birşeyler eklemek istersen diyede düşündüm:)

  16. sybella

    Elleine sağlık acemicim, gülenin de dediği gibi kızıldereli motifi olmuş, çok da hoş olmuş :) Sen bunu başka şekilde de değerlendirirsin artık:))

Bir Cevap Yazın