Cumartesi, Aralık 3, 2016
Anlatımlı örgü bayram şekeri

Anlatımlı örgü bayram şekeri

0

örgü bayram şekeri
Bayramda küçüklere tatlı bir hediye vermek isterseniz çok tatlı bir alternatif var elimde. Evet evet bayram şekerinden bahsediyorum. Daha tatlı bir hediye olabilir mi?
Bu şeker bayram şekerini örmek için önce istediğimiz sayıda zincir çekip sık iğne veya trabzanla kare yahut dikdörtgen boyuna ulaşana kadar örüyoruz.

örgü bayram şekeri
Sonra kenarlardan bir silindir oluşturacak şekilde dikiyoruz. Kenarlarda biraz boşluk kalacak şekilde ortaya yerleştiriyoruz.

örgü bayram şekeri
Üstteki resimde kenar izi belli olan yerden kurdelelerimizi bağlıyoruz.

örgü bayram şekeri
Ve böyle tatlı bir hediye elde ediyoruz. İstenirse şekerin içine elyaf yerine gerçek şeker koyarak ufak bir sürpriz yapabiliriz miniklere.
Daha büyük boyu yastık olarak da yapılabilir diye düşünmüyor değilim…
Daha fazla ipucu ve ayrıntı için blogumu ziyaret edebilirsiniz.

Paylaş
digdem12
Merhaba,ben Diğdem 14 yaşındayım.Öncelikle sayfamı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.Biraz kendimde bahsedecek olursam; okulda başarılı bir öğrenci,evde sorumluluk sahibi bir çocuk,dışarıda bilinçli bir vatandaş...Her gün kendini geliştiren,yenileyen ,ilerleyen teknolojiye ayak uydurmaya çalışan biriyim.Yani herkes gibi.Ama beni diğerlerinden ayıran bir özelliğim var.Hobilerim.Yapabildiğim her şeye meraklıyım,bir o kadar yapamadıklarıma...Beğendiğim her şeyi yapmaya çalışırım,yaparken zevk almaya çalışırım çünkü biliyorum ki zorla yapınca hiçbir güzelliği,değeri kalmaz.Sevdiklerime hediye ederim yaptıklarımı çoğu zaman ama en nadide parçalarımı kendime saklarım :D Sevdiklerinin mutlu olması beni de mutlu eder,yaptıklarımı paylaşarak benden büyük,küçük herkese örnek olmak amacıyla hobilerim ve ben buradayız,10 marifette... :)