Araba ve uçak figürlü keçe kapı süsü

-

keçe kapı süsü
Kapı süsüm tamamen el yapımı, kalıp çıkartılıp kesilerek ve içleri elyaf doldurularak elde dikilmiş ve ilave olarak sticker kullanılmıştır. Bu ürünü ben de nette görmüştüm, çok beğenmiştim, denedim yapabilir miyim diye ve evet bire bir aynısını yapmadım ama figürlerim oldukça benzedi. Kimse yapamam demesin gerçekten insan sevgiyle her işin üstesinden geliyor. Bana bu ürünler için ilham veren bayana sonsuz kere teşekkür ediyorum, gerçi eline bu konuda su dökülmez onu da söylemeden geçemeyeceğim. Sizlere de bir fikir olması için paylaşmak istedim. Diğerleri için buraya bakınız.

4 yorum gelmiş

  1. deryaerdem

    Merhaba, çok güzel olmuş ellerinize sağlık ancak birşey sorabilr miyim? kapı süsündeki araba uçak stickerlarını nereden aldınız markası nedir? bende bu tarz arıyorum ama bir türlü bulamadım.

  2. kym

    çok teşekkür ediyorum. evet arabalar sticker. bu ürünler bir çok çocuk oyuncağı satan yerlerde bulunuyor.kırtasiyede de bulabilirsiniz.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin
kym

Bu işe hobi olarak başlamıştım.Aylar hanımın yaptığı ürünleri eksiksiz takip ediyorum ve yaptığı işlere hayranım. bana bu yolda bi nevi ışık oldu.kendisine sonsuz kere teşekkür ederim. Yaptığım her ürünü severek üretiyorum.Ve onlardan ayrılmak çok zor geliyor.Ama insanların en özel ve mutlu anlarına dokunabilmemin mutluluğu ise beni daha başarılı olamak için güçlendiriyor. :)

Video: Keçe sabun nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Kanatlı kalp kapı kolu süsü

| | 0 Yorum

Minnie Mouse tacı yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden yelkenli süslemeli kitap ayracı yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden ayıcık cüzdan yapımı

| | 0 Yorum

Video: Yün keçe şerit yapımı

| | 3 Yorum