Araba ve uçak figürlü keçe kapı süsü

-

keçe kapı süsü
Kapı süsüm tamamen el yapımı, kalıp çıkartılıp kesilerek ve içleri elyaf doldurularak elde dikilmiş ve ilave olarak sticker kullanılmıştır. Bu ürünü ben de nette görmüştüm, çok beğenmiştim, denedim yapabilir miyim diye ve evet bire bir aynısını yapmadım ama figürlerim oldukça benzedi. Kimse yapamam demesin gerçekten insan sevgiyle her işin üstesinden geliyor. Bana bu ürünler için ilham veren bayana sonsuz kere teşekkür ediyorum, gerçi eline bu konuda su dökülmez onu da söylemeden geçemeyeceğim. Sizlere de bir fikir olması için paylaşmak istedim. Diğerleri için buraya bakınız.

4 yorum gelmiş

  1. deryaerdem

    Merhaba, çok güzel olmuş ellerinize sağlık ancak birşey sorabilr miyim? kapı süsündeki araba uçak stickerlarını nereden aldınız markası nedir? bende bu tarz arıyorum ama bir türlü bulamadım.

  2. kym

    çok teşekkür ediyorum. evet arabalar sticker. bu ürünler bir çok çocuk oyuncağı satan yerlerde bulunuyor.kırtasiyede de bulabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

kym

bu işi hobi olarak başlamıştım.Aylar hanımın yaptığı ürünleri eksiksiz takip ediyorum ve yaptığı işlere hayranım.ilham kaynağım oldu kendisi.onun kadar olamam ama bana bu yolda bi nevi ışık oldu.kendisine sonsuz kere teşekkür ederim.

Keçeden notluk yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden güneş ve bulut yapımı

| | 0 Yorum

Arabada cadı var – keçe uyarı levhası

| | 0 Yorum

Video: Keçe kutu nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Video: Kalın keçe ile çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Işıltılı çam ağacını kendin yap

| | 0 Yorum

Video: Keçe sabun nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Kanatlı kalp kapı kolu süsü

| | 0 Yorum

Minnie Mouse tacı yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden yelkenli süslemeli kitap ayracı yapımı

| | 0 Yorum