Cumartesi, Aralık 10, 2016

10 YORUMLAR

  1. Öncelikle fikrin için kutluyorum.Burada daha çok alıntı yazılardan çok kişinin kendi yaptıklarıyla ilgileniyorum.Aydınlatmak ve öğretici olmak adına verilmiş linkleri tutuyorum.Amaaa aa bakın çok güzel bunu biri yapmış ama kim olduğu bilinmeyenleri sevmiyorum.Bakın işte arkadaşlar, keçe biliyormuyduk ???İlgilenenler ve aydınlatan arkadaşlar sağolsunlar…Ufkumuzu genişletecek cin fikirlerede sağolsunlar..Pek güzel olmuş, çok sevdim.Kenara atmaktansa değerlendirmek süper…

    Çok da zevkli olmuş.Güle güle giyesin.Kimbilir, modası geçen ayakkabıların topuklarını değiştirdikleri gibisen de modası geçmiş ama pek rahat papuçlara böyle yeni yüzler verip bir akım yapabilirsin … kimbilir???

  2. Gamy,kesinlikle seninle aynı fikirdeyim, yazdıklarına da katılıyorum.Beğenmiş olmana da çok sevindim, inşallah fikir verebilmişimdir.

  3. blogunuzu hergün büyük bir merakla takip ediyorum.yaptıklarınızı çok beğeniyorum.çalışmalarınızın devamını bekliyoruz.

  4. BENİM CANIM DOSTUM GELMİŞ ARKADAŞLAR LAÇİNİM SÜPER BİR YETENKDİR EN SON DİKTİĞİN ŞALVARIDA KOY BEBEĞİM :) BANA DİKTİĞİM KEDİLİ ÇANTAYI DA ONU BEN ÇOK SEVİYORUM :)

  5. çok şık olmuş…..^<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3Sevgilisi olanın olmayanın,Olup da yok gibi olanın,Yok da var gibi olanın,Olmayıp çok isteyenin,Oluyo da noluyo diyenin,Olduğu için çok mutlu olanın,Olmadığı için çok mutlu olanın,Onsuz olamayanın,Onunla hiç olamayanın,Herşeye rağmen yüreğinde her daim aşka yer olanın…O zaman kısacası herkesin sevgililer günü kutlu olsun.Sevgi hep sizinle olsun, yüreğinizde aşka hep yer olsun.