Cumartesi, Aralık 10, 2016
Bahar Hazırlıkları Tamamlandı

Bahar Hazırlıkları Tamamlandı

16

elişi
Motiflerle başladığım bahar hazırlıklarım; cam süsü, perde, avize, duvar süsü, masa örtüsü derken dolap üstü örtüsü ile tamamlandı. Ama belli olmaz bulurum yine bir şeyler bu çalışmalara ekleyecek. Söz olursa onu da paylaşırım :) Söz ettiğim çalışmaları görmek için  bloguma beklerim :)

Paylaş
huber
Merhaba, Emekli öğretmenim .Zonguldaklıyım ama Antalya'da yaşıyorum.Evliyim ve bir kızımız var. El sanatlarını çok seviyorum. Emekli olduktan sonra daha çok zaman ayırabiliyorum el sanatlarına. Yaptıklarım beni ve çevremi süslüyor,renklendiriyor ve neşelendiriyor.Öğrendiğim tekniklere mutlaka bi şeyler eklerim. Çalışmalarımın çoğu kendi tasarımlarım. Çalışmalarımı daha çok kişiyle paylaşmak için buradayım.Elişi tadında güzel günleriniz olsun:))))))

16 YORUMLAR

  1. Çok eğlenceli omöuş :) huber artık yaz hazırlıklarına başlamalısın , meyveli çalışmalara geç, güneşten kavrulmuş erimiş insanlar zamanı geldi :)

  2. çok teşekkür ederim sevgili xmadame.ruhunuzun olduğu Antalya ‘dayım ben.kimbilir bedeninizin de olduğu bi gün karşılaşırız:))sevgiler:))

  3. valla çok haklısın sevgili senayatılgan.geçmeliyim yaz hazırlıklarına değil mi:)evet güneşden kavrulma zamanımız yaklaşıyor hele bi de Antalya’dayız tam eriyoruz yani:))

  4. artık kendimi size o kadar yakın hissediyorum ki beğenmesem de – ki sizden öyle bişey çıkacağını hiiiç sanmıyorum :) – beğenmedim der yorum yazarım :) – böyleyim işte ne yapalım yüz bulunca illa astar istiyorum :) – ellerinize sağlık

  5. ben bu yorumu kaçırmışım sevgili yagmuryurek .hem sen nerelerdesin? sesin soluğun çıkmıyor? iyisindir umarım.sevgiler