Bahar temalı kokulu taş seti

-

Bahar temalı kokulu taş seti ile merhaba herkese. Uzun bir süredir iş yoğunluğumdan dolayı el işlerimi paylaşamadım sizlerle. O yüzden bahar temalı kokulu taşlarımla geri döndüm. Setin içeriği; ayetel kürsi çerçeve, 3’lü görmedim duymadım bilmiyorum baykuşları, minik kelebekler ve doğa manzaralı tabanlık var. Umarım beğenirsiniz. Özellikle baykuş severler için hoş bir süs oldu. Kokulu taş tozu, kokulu taş esansı ve istediğiniz kalıpları kullanarak siz de kendi kokulu taşlarınızı yapmayı deneyebilirsiniz.
Mis gibi kokan ürünlerim için sipariş ve bilgi için msj atabilirsiniz, tekrar görüşmek üzere hoşçakalın :)

Bir Cevap Yazın

Merhaba ben evli iki çocuk annesiyim onceleri evde can sıkıntısı boş vakitlerimi degerlendirmek adına hobi olarak başladıgım ugraşlarımı işe cevirdim . Neler mi yapıyorum keçe ile ugraşıyorum ve kokulu taş yapıyorum . Hem eglenceli vakit geçiriyorum hemde eşime destek oluyorum ve cokta eglenerek , severek yapıyorum . Ürünlerimi takip etmek için facebook sayfama davet ediyorum ve huzurlu mutlu günler diliyorum SAGLIKLA KALIN                       SEVGİLERİMLE :))

Kokulu taşlardan Hello Kitty isimlik

| | 0 Yorum

Kokulu taş isimlik – doğum günü süsleri

| | 0 Yorum

Kokulu taş pano – çocuk odası

| | 0 Yorum

Kokulu taş kız bebek panosu

| | 0 Yorum

Kokulu taştan isimlik modelleri

| | 0 Yorum

Kokulu taş baykuşlu süsler

| | 0 Yorum

Kokulu taş mumluklar

| | 0 Yorum

Özel günler için kokulu taş tasarımları

| | 0 Yorum