bakın; banyoma ne yaptım

-
yeni banyom
yeni banyom

Banyom çok küçüktü ve sürekli kullandığım, elimin altında olmasını istediğim şeyleri koyacak bir yer bulamıyordum. Dolap alıp koysam, klozetle arasında çok az mesafe kalıyordu. Düşündüm taşındım, önce bir raf taktım duvara, ama yine tam içime sinmedi çünkü çok dağınık durdular üzerinde. ben de eski plaj havlusundan cepler yapıp taktım üzerine. Şimdi banyoda durmasını istediğim herşey elimin altında, onlar da rahat ben de. Ama rafın üzerinde duran tuvalet kağıtlarından memnun değilim, onlar için bana fikir verirseniz sevinirim.

16 yorum gelmiş

  1. bence çok hoş tebrik ederimmmmtuvalet kağıtları için şu anda senin fikrinden yola çıkarak bişi uyduruyorummmmbak şimdi mesela iki tane eni tuvalet kağıdının eni kadar olacak şekilde dikdörtgen parçalar kesebilirsin aynı veya daha farklı bir havludan. bunları aralarına birer tuvalet kağıdı sığacak aralarla dikersin. mesela 4 5 tuvalet kağıdınını alacak kadar.şu yaptığın rafın altından bi yerinden bi çivi çakıp bu hazırladığın parçayı ona takarsın.

    temsili tuvalet kağıtlığı:)
    temsili tuvalet kağıtlığı:)

    bilmiyorum hayalimdeki şeyi yansıtabildim miama kırmızı çizgiler havlu:)yani rafından aşağıya doğru sarkarlarne dersin???

  2. acemihobici

    valla süper bir fikir çok teşekkür ederim arkadaşım, en kısa sürede yapmalıyım bunu. yapıp tekrar eklerim yeni halini siteye, fikir annesinin sen olduğunu yazmayı da unutmam tabi.sevgiler.

  3. acemihobici

    teşekkür ediyorum gönüldenele, çok güzel yapmışsın valla. ama ben senin gibi yapamam, adım üzerimde, acemi bir hobiciyim, zaten banyom da bu kadar şıklığı kaldıramaz :)sadece kurdele kısmını kullanarak birşeyler yapmayı deniycem bakalım ne olacak, çok basit birşey olacak herhalde ama bitince sizlerle paylaşıcam tabi ki. ilginize tekrar teşekkür ediyorum arkadaşlar.

  4. gonuldenele

    neduk diyor ki;Sen Gönüldenele’nin yaptıklarına aldırma.O kompleks sahibi olalım diye var bu sitede.:)))

  5. birdost71

    bir de ben komşuyum.bana acıyın.bu arada tuvalet kağıtlığını deneyin çok kullanışlı.bende de var.sizin ceplerde çok güzel olmuş.

  6. aaleynaa

    TUVALET KAĞITLIĞINI BANYONUZA UYGUN BI İPLEDE ÖREBILIRSINIZ BÖYLEDE COK ŞIK DURUYOR

    gerçekten örüldüğünde de çok şık duruyor. arkadaşım tuvalet kağıtlığı+ sabunluk örmüştü. işlevinden çok görüntüsü mest ediyor. :D:D

  7. yildiz32

  8. acemihobici

    canım bu ilk yaptığımdı, fikir verdi arkadaşlar sağolsunlar, hepsini birleştirip sonra değiştirdim, yeniledim ve “yaşasın sayenizde yaptım sonunda” isimli yazımdakini yaptım:)

Bir Cevap Yazın

Yoyo süslemeli kumaş organizer dikimi

| | 0 Yorum

Eski kot pantolondan organizer yapımı

| | 2 Yorum

Kendin yap projeleri

| | 2 Yorum

Bebek odası süsleri

| | 0 Yorum

Keçe organizer, dekoratif isimlik

| | 0 Yorum

Pet şişe ve deterjan kutusundan organizer

| | 1 Yorum