bakın ben elbezinden ne yaptım..

-

beyaz tişört hastasıyım. evde bile olsam muhakkak beyaz bişey olmalı üzerimde. ben beni biliyorum da beni tanımayanlar sürekli aynı tişörtü giyiyorum sanır. ben de tişörtlerime renk katmak için bişeyler yaptım:)malzemeleri sayıyorum:1)elbezi2)ip3)çatal iğneresimlere anlattım..bakalım beğenecek misiniz?

elbezi
elbezi

kesme işlemi:)
kesme işlemi:)
çiçeğim hazır:)
çiçeğim hazır:)
çataliğne ile tişörte tutturdum:)
çataliğne ile tişörte tutturdum:)

26 yorum gelmiş

  1. beyaz tişört ve bluzlar benimde vazgeçilmezim. ama elbezlerine kıyamam, onları heba edemem, takılarla renklendirmek daha doğru.pembecim, ellerine sağlık, gayet güzel duruyor.

  2. zaten yabancı sitelerde el işlerinde kullanılan suni keçeler de bizim mutfak bezlerine benziyor üstelik pahalı,güzel fikir tebrikler!

  3. ama ya pembetilki ya olmadı ki temizlik bezlerini keçe havasında kullanmak benim fikrimdi …ya banane ya…ayrı yerlerde ayrı insanlar aynı şeyleri düşünebilir kuralı…keçe işi çıktı çıkalı gözüme ilk bezler takıldıydı..aaammaa zaman yok bizdede ondan yok be kardeş hem bak pahalı diyorlar…ii olmuş değerlendirmenhoş şu anda yazarken daha önce mesajları olanları göremiyorum düşmüşler …didti..iiishane yine sorunlar var herhal atıp atıp duruyu site biziüyelimizi istemiyo kızdı bize…

  4. biliyorum sevgili kondor, ne olur bizi birkaç gün mazur görün, tüm sitelerde başgösteren birkaç teknik problemi çözmek için uğraşıyoruz. bir hallolunca hem sorun kalmayacak hem de siteler daha hızlanacak. kusura bakmayın.

  5. bezleri marketten üçünü 1,5 ytl ye aldım:)aynı paketteydi hepsi..(pek pahalı sayılmaz!!)bunlardan küçüklü büyüklü yapıp tül perdelerimi hareketlendirmeyi düşünüyorum.. yada sefa’nın yaptığı gibi kapı süsleride çok hoş olur:)..bu arada dünden beri siteye yazdığım hiçbişey gözükmüyor..sayfam hiç yenilenmiyor..shane açıklama yapmış gerçi yukarda :)

  6. benimde daha önce yazdığım ,okuduğum yorumlarım silinmiş..sitenin sorunlu olduğu gündü sanırım,bi daha da olmadı!ama sen de hala gözüküyosa kendini tutma yaz bişeyler:)

  7. bana mı sıcak diyosun sesiber kardeş…:)çukurovanın sarı sıcağında kavruluyorum..bende en az senin kadar bezmiş durumdayım inan ki..çeşmeden akan su bile 30 derece..:(

  8. sıcak neyse de,nem zor gerçektende…sırılsıklam ediyor beş dk. da..sanada kolaylık versin Allah..ben yatar artık…haydi hayırlı geceler herkese..:)

  9. Geçen sene o kadar çok aramıştım ki keçe….Ama bİr gün mutfak tezgahını silerken keşfettim onları.Hemen gittim rengarenk aldım.Küçük telefon kılıfları ve bozuk para çantaları yaptım arkadaşlara hediye ettim.Ama çiçek yapmamıştım.HARİKASIN SAĞOLLLLL….

  10. arkadaşlar yaratıcılıkta sınır tanımıyorsunuz tebrikler……çocuk bluzları içinde ne şık olur değil mi?

  11. güzel fikirbiz çocukken de mendilden katlayarak kundakta sallanan bebek yapardı annem, ne zamandır aklımda yapmayı bilen varmı arkadaşlar :)

  12. nuisart diyor ki;güzel fikirbiz çocukken de mendilden katlayarak kundakta sallanan bebek yapardı annem, ne zamandır aklımda yapmayı bilen varmı arkadaşlar :)

    ben biliyorum canımkundakta sallanan ikizi bebek yapımın mendilden”pembetilki”senin bu yazını tuttuğumdan beri sağda solda paketin içinde sarı mavi pembe olan mutfak bezlerinden arıyorum arkadaşların evindekilere göz diktim geçen :))))

  13. ben biliyorum canımkundakta sallanan ikizi bebek yapımın mendilden”pembetilki”senin bu yazını tuttuğumdan beri sağda solda paketin içinde sarı mavi pembe olan mutfak bezlerinden arıyorum arkadaşların evindekilere göz diktim geçen :))))

    hani link bende bakayım :)

  14. link miii :P link yokki ben biliyom benden ii link mi olurhe sana nasıl tarif edebilirim bak ben onu hiç düşünmemiştim :P:)))

    banane ben link isterim :))ya şaka bi yana tarif edersen çok makbule geçer :)

  16. tamam ok elimden geldiğince anlatayım o zamanşimdi;mendili çaprazlamasına katlıyorsun,üçgen şekildesonra iki ucundan içe büke büke sarıyorsun (onlar bebek oluyor)tam ortada birleştiriyorsunsonra üstte kalan üçgen ucu (iki katlı ya) arkadakini arkaya öndekini öne doğru ayırıyorsunyavaşça asılırken diğer taraftanda sardığın bebekleri bırakmadan içine doğru alıyorsunzaten kendiliğinden oluyor osonra iki cundan tutup salllıyordun içinde iki tane ikiz bebek oluyorinş anlatabilmişimdir

  17. şimdi;mendili çaprazlamasına katlıyorsun,üçgen şekildesonra iki ucundan içe büke büke sarıyorsun (onlar bebek oluyor)tam ortada birleştiriyorsunsonra üstte kalan üçgen ucu (iki katlı ya) arkadakini arkaya öndekini öne doğru ayırıyorsunyavaşça asılırken diğer taraftanda sardığın bebekleri bırakmadan içine doğru alıyorsunzaten kendiliğinden oluyor osonra iki cundan tutup salllıyordun içinde iki tane ikiz bebek oluyorinş anlatabilmişimdir

    sen anlattıkça sanki gözlerimin önüne geldi eve gidip mendil bulup denerim çok sağol eğer başarabilirsem ay ay ayyy çocukluk yıllarıma gideceğim vallahi çok sağol asyacım :))

  18. sen anlattıkça sanki gözlerimin önüne geldi eve gidip mendil bulup denerim çok sağol eğer başarabilirsem ay ay ayyy çocukluk yıllarıma gideceğim vallahi çok sağol asyacım :))

    ne demek canım eğer olmadıysa akşamki denemen pc başında takıldığın yereri sorarsın ben sna yazarım öylede anlaşabiliriz

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin