polimer kilden yaka iğnesi

-

Daha önce polimer kil ile neredeyse aklınıza gelebilecek birçok şeyi yapabileceğimizi söylemiştim. Şimdi ise polimer kil yaka iğnesinden bahsedeceğim.

elma ve kurt yaka iğnesi
elma ve kurt yaka iğnesi

İstediğiniz şekili yaptıktan sonra takı aksesuarları satan yerlerden alacağınız yaka iğnesini pişirmeden önce bir parça aynı renk hamuru bant gibi kullanarak iğnenin açılmasını engellemeyecek şekilde metal parçanın üzerine yapıştırabilir ve bu şekilde pişirebilirsiniz.

kalpli ayıcık yaka iğnesi ön görünüş
kalpli ayıcık yaka iğnesi ön görünüş
kalpli ayıcık yaka iğnesi arka görünüş
kalpli ayıcık yaka iğnesi arka görünüş

Başka bir alternatif ise şeklin arkasına iğneyi hafifçe batırmak ama bu iş biraz riskli hem figur bozulabiliyor hem de iğnenin açılan kısmındaki metal aksan hamura saplanırsa iğne açılamayabiliyor.

kalpli ayıcık yaka iğnesi biraz daha farklı bir iğne

Piştikten sonra yapıştırmak ise çok tavsiye etmediğim birşey ben pattex yapıştırı kullandım ve düştü. Silikonu denemedim bu yüzden isterseniz bir deneyin.(Sonucu bana da söyleyin) Bunlar da benim yaptıklarım.

5 yorum gelmiş

  1. saatoniki

    çarşıya iniyorum ama hava önce serinlemeli (buralarda sıcaklık 40 derece hissedilen şeklinde] iğneyi alıyorum akşama denedim say şu silikon işine bi bakalım..bende var…hemde olayı karşılıklı kesinleştirmiş olalım imece hesabı………

  2. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Oldukça becerikli ve sanatçı ellerden çıktığı besbelli.Tebrikler,gerçekten çok güzel ve şirinler…Anahtarlıklar da yapılabilir değil mi?Yada çocuk odası veya mutfak perdelerine süs olarak tutturulabilir.Tuttum bunu!

  3. mnksrt

    pharmacid iltifatın için çok teşekkür ederim ama o kadar da zor bişey değil, ilk kez deneyeceksen tavsiyem şu bir örnek bu kendine,yapılmış birşey,benim yaptıklarımdan da olabilir, baka baka yapmayı dene,kafanda olan birşeyi yapmaktan daha kolay olacak.ben kalıp kullanmadım ama kalıplar da satılıyor.çok zor değil sadece biraz zaman istiyor. anahtarlık,cep telefonu süsü, kitap ayracı,vb. aklına gelebilecek birçok şeyi yapabilirsin. denemenizi tavsiye ederim:)saatoniki ;evet sen şu silikon olayını dene de kesinleşsin ,ben de ona göre alayım:)

Bir Cevap Yazın

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum