Salı, Aralık 6, 2016
BAL BÖCEĞİ VE ARKADAŞLARI

BAL BÖCEĞİ VE ARKADAŞLARI

42
oyun battaniyesi
oyun battaniyesi

Merhabalar, kursiyerlerimden Zeynep Hanım’a yaptırdığım oyun battaniyesini sergi dvd sinden resimleyip sizlerle paylaşmak istedim. Bu battaniyeyi görünce baharın ve yazın gelmesini ve havaların iyicene ısınmasını istemeden edemiyorum. Gerçi baharın ilk ayına girdik ve burada ağaçlar çiçek açtı ama yinede havalar soğuk gidiyor. Neyse lafı fazla uzatmayım. Meraklıları için yakından görünümü içeride

oyun battaniyesi
oyun battaniyesi

42 YORUMLAR

  1. Şöyle bir 10marifet’te ne var ne yok diye bakayım dedim, bu harika şeyle karşılaştım.Ne güzel bir çalışma,cıvıl cıvıl, elleriniz dert görmesin : ))

  2. Uyy cok sirin balböcüleri, renklerde harika yapanında yaptıranında ellerine sağlık.. boyle guzel işler cıkınca nasılda iftihar ediyorsundur sevgili yamalıbohcacıgım kimbilir?

  3. cicibisiiiy çok teşekkürler, beğenmene sevindim:)) Yalnız benim sürüngenlere karşı fobim var, bunun için bakamadım ama kadehlerin çok güzel olmuş, eline sağlık.

  4. Fiamma1 çok teşekkür ederim, kim emeğinin karşılığını almaktan memnun olmazki? Elbette bende seviniyor ve iftihar ediyorum:)) ama çalışmalarımıza başkaları tarafından olumlu eleştirilerin gelmesi daha güzel:))

  5. Çok sabırlı olmalısın sevgili yamalıcığım..her iş mi boylesi güzel cıkar hele ki herkes farklı farklı taleplerle gelince…bence herşey biraz öğreten de bitiyor…

  6. çok güzel ya bende yazın gelmesini istiyoruuuum ama bugün kar yağdı mart kapıdan baktırmaya devam ediyor.Kursiyerinizin ellerine sağlık ne kadar güzel ve zevkli bir çalışma yapmış tebrikler.Sizi de tebrik ediyorum

  7. Fiammacığım çok teşekkür ederim. Çevremdeki insanlar sabırlı olduğumu söyler ama bilemiyorum. Aslında işin sırrı yaptığın işi sevmekte yatıyor. Ben mesleğimi çok severek yapıyorum…:))))

  8. nrhnmrl çok teşekkür ederim:)) Evet bende heberlerde dinledim kış geri gelmiş, eee atalarımız dururken söylememişler mart kapıdan baktırır, kazma kürek yaktırır diye. Ama bizler (güneyde yaşayanlar) biraz daha şanslıyız, buraya bahar geldi, ağaçlar çoktan çiçek açtı…:))

  9. Kriciğim, hoşgeldin. Seni tekrar aramızda görmek ne güzel:) Bir gittin tam gittin, iyice özlettin kendini:)) Yorum için çok teşekkür ederim:))