Çarşamba, Aralık 7, 2016
Balerin kapı süsü

Balerin kapı süsü

9

kapı süsü
Kız bebek odasına bu kapı süsü, Selin Bebek için hazırladım. Aslında Hilal Hanım 1 adet HAYALİM adlı kapı süsünü yaptırmıştı bana, ama yetmedi, bir tane de kapı için istemiş. Hazırladığım lüks 4’lü balerin temalı kapı süsündeki tüm figürler elyaf dolguludur.
Müşteri çemberin beyaz kumaşla kaplanmamı istedi. Çemberin çapı 65 cm. Büyülü balerinler tamamen el dikişli, tüm detaylar elyaf dolguludur. Balerinlere lila, pembe ve beyaz tütü ‘giydirdim’. Çiçekler de 3 boyutlu, elyaf dolguludur. Harfler de elyaf dolgulu, inci ve çiçek nakışlıdır. Bu kapı süsünde balerin temalı düğmeler kullanıldı. Ortadaki balerin bale pabucu şeklindeki düğmesini tutturdum, kenarda 2 balerin de pabuç tutuyor ve ortadaki balerin de gün şeklindeki düğmesini tutmaktadır. Tabi ki yaparken inanılmaz zevk aldım :)

kapı süsü

Paylaş
aylar

9 YORUMLAR

  1. BU NE BÖYLE. ŞAHANE OLMUŞ EMEĞİNİZE SAĞLIK.ŞÖYLE KOCAMAAAN PUNTOLARLA YAZMAK İSTERDİM. ŞAHANE DİYE.

    MÜKEMMEL AMA BU YAAA

  2. mütiş güzel yahuuu !! hele tombiş balık eti balerinlere ayrı bayıldım :) her balerin tahta gibi olacak diye bir kaide mi var , böyle balık eti balerin de olsun canımm :) ellerinize sağlık

  3. Çok teşekkürler, daha çok ürünüm var ama fotoğraf o kadar çok ki, hepsini pasaj.comda yüklüyorum, AYLAR adlı pasajımda fotoğraflara yaklaştırarak bakabiliyorsunuz.