Balonlu prenses bebek – kapı süsü

-

Balonlu prenses bebek kapı süsü çalışmam ile herkese merhaba. Çok uzun bir zaman geçti paylaşım yapmayalı. Zamanım olmadığından, belki de tembelliğimden. Bir öğretmen arkadaşım bana doğacak yeğeni için keçeden bir kapı süsü yapmamı istedi. Kendi istekleri doğrultusunda bu prensesli kapı süsünü yaptım.

Önce keçeye balon şekli verip, kesip diktim, içlerini elyaf ile doldurdum. Sonra bebeğin ismini oluşturacak şekilde, yine keçeden, harfleri kesip üzerine yapıştırdım. Yapıştırma işlemleri için silikon tabancası kullandım. Bulut ve yıldızları da aynı şekilde çizip, keçeden kesip dikip, içini de elyafla doldurdum. Kuş ve kelebek figürleri yaptım keçeden ve balona kondurdum onları da. Sonra prenses bebeği yaptım. Saçları için de elde kalan çiçekleri kullanmadım bu defa. Renk uyumuna dikkat ederek, sırf bu kapı süsü için özel buketler aldım. 5 – 6 demet buketi bozarak saçlarını süsledim bebeğin. Masraftan kaçmadık yani!
Yakasını dantelle ve inci ile süsleyip, pembe tülden elbisesini giydirip balonları eline verdik prenses bebeğin. Balonları pembe kurdele ile sabitledik prenses bebeğin üzerine, araya da minik beyaz bir bulutcuk kondurdum. Arkasına kapıya asmak için aparatlar yerleştirdim. Minik inci boncuklar, küçücük pembe fiyonklar da kapı süsünün minik detayları oldular.
Sahibine vermeye kıyamadım. Duru bebek ağladı ağladı da sonra mecburen verdim işte :)

Kız bebek odaları için bu tarz balonlu prenses bebek gibi rengarenk kapı ya da duvar süsü modelleri düşünülürken, erkek bebekler için de daha farklı tema ve renklerde hazırlanıyor genelde. Bebek odalarını süslemek için kapı ve duvar süsleri hem yapması kolay, hem de odanın havasını tamamen değiştiren süsler. Özellikle keçe kumaş ile çalışmak çok rahat oluyor. Figürleri birbirlerine sıcak silikon ile sabitleyebiliyorsunuz. Süsleme kısmı için boncuk, sıraları taş, kurdele, inci gibi evinizde olan pek çok malzemeyi kullanabilirsiniz. Bir de figürlerin içini doldurmak için elyaf ayarlarsanız kapı süsü ve duvar süsü yapmak hiç de zor olmayacaktır, emin olun.

Ama derseniz ki ben hiç uğraşamam, fakat yine de buna benzer kapı ve duvar süsleri istiyorum, o zaman bana profilimden ulaşabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

Keçe deniz kızı yastık ve kapı süsü

| | 0 Yorum

Deniz bebek odası kapı süsü

| | 0 Yorum

Balkabağı arabalı kız ve erkek kapı süsleri

| | 0 Yorum

Aydedeli pembe kapı süsü

| | 0 Yorum

Melek kanatlı kapı süsü modelleri

| | 0 Yorum

Balonlu fil bebek panosu

| | 0 Yorum

Kedili banner bebek odası isimliği

| | 0 Yorum

Minnie Mouse pembeli kapı süsü

| | 0 Yorum

Denizci konseptli erkek kapı süsü

| | 0 Yorum