Yıldızlı erkek bebek kapı süsü

-

Yıldızlı erkek bebek kapı süsü modeli. Herkese merhabalar bir paşa daha dünyaya gelecek ve şimdiden muhteşem bir hazırlık var ailede 😄 Sağlıkla gelsin inşallah… Yıldızlı, balonlu ve bulutlu kapı süsleri çok revaçta olduğundan yine tercih bu tarzdan yana oldu.
Keçeden yıldız ve balon şeklindeki yastıkların içi elyaf doldulu ve hepsi tamamen el dikişi ile hazırlandı. Yıldız ve balonlar yumuşak keçeden yapıldı, harfler daha net ve kalıplı dursun istedik, o yüzden kalın keçe kullandık. Kapı süsünün üzerini minik güneş, bulut, yıldız figürleri ile süsledik ve son olarak da lacivert bir papyon ekledik yıldızın üzerine. Yıldız kapı süsü gülen suratlı yapıldı. Yüz ifadesini kolay nakış ile yaptı. Yıldız ve balonlar birbirine beyaz saten kurdele ile tutturuldu.

Biz bu siparişin renklerini erkek bebek için uyarladık, mavi tonları tercih edildi bu yüzden de. Prensesler için daha soft pembemsi tonlarda da aynı kapı süsü modeli hazırlanabilir. Bebek odası aksesuarları içinde kapı ve duvar süsleri en çok tercih edilenlerden. Üzerine bebeğin adı da yazıldığı için tamamen ona özel bir süs oluyor. Kapı süsüne ek olarak yine keçeden benzer figürlerle bebek takı yastığı da hazırlanabilir. Takı yastığı işlevinin ardından bebek odasında dekoratif yastık olarak hayatına devam diyor bu modeller genelde. Hatta gelen misafirlere tatlı bir anı olarak dağıtılsın diye keçeden yıldız veya balon şeklinde bebek şekerleri de yapılabilir.

İhtiyaçlarınız doğrultusunda yapacağınız keçeden kapı süsleri, duvar süsleri gibi bebek odası süsleri, bebek hediyelikleri ve anne için lohusa aksesuarları modellerim ilginizi çekebilir ya da kendi yapmak isteyenlere ilham verebilir. Profilimden bana ulaşarak diğer işlerimi görebilirsiniz. Herkese sevgiler.

1 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

Balkabağı arabalı kız ve erkek kapı süsleri

| | 0 Yorum

Aydedeli pembe kapı süsü

| | 0 Yorum

Melek kanatlı kapı süsü modelleri

| | 0 Yorum

Balonlu fil bebek panosu

| | 0 Yorum

Kedili banner bebek odası isimliği

| | 0 Yorum

Minnie Mouse pembeli kapı süsü

| | 0 Yorum

Denizci konseptli erkek kapı süsü

| | 0 Yorum