Banyo lifi şablonları çıkarıyorum (lif örnekleri)

-

kuşlu lif şablonu

LİF ŞABLONU: Ben yıllarca lif nasıl yapılıyor diye hiç merak etmedim. Onca dantel ördüm, kazak ördüm, kanaviçe işledim, etamin işledim, oya yaptım ama bir kez bile lif örmek içimden gelmedi. Geçenlerde eltim elinde lif örüyor, nasıl örmek istedim anlatamam. Aldım elinden baktım bir iki nasıl yapıyorlar, modeli nasıl çıkarıyorlar diye, sonra internetten lif modellerine, örneklerine bakayım yaparım dedim, ne kolay şeymiş bu böyle dedim, eltim de yok kolay değil sırayı karıştırabiliyorsun demişti. Ben de ona şablon olursa rahat olur dedim ve başladım ona şablon çıkarmaya. Her kutu bir 3’lü ilmeği anlatıyor bilmeyenler için :) Şablonlara göre yapmak çok kolaylaştı diyor eltim, daha önceden söküp söküp yeniden başladığı liflerini artık hiç sökmeden bitiriyor. Sizlere de kolaylık olsun diye ekliyorum lif şablonlarını, eğer beğendiğiniz örnek var ise ekleyin, şablonlarını büyük bir zevkle çıkarabilirim.

kalpli lif şablonu

güllü lif şablonu

gemili lif şablonu

ağaçlı lif şablonu

balıklı lif şablonu

36 yorum gelmiş

  1. gelincigin dunyasi

    zeliş ne güzel pcde hazırlamışsın şablonları bende lif örmeyi çok seviyorum yakında modellerimi yayınlarım buradan.ben kareli kağıtlara çiziyorum daha doğrusu çarpı atıyorum gereçektende şablonla çok daha rahat örülüyor kaneviçe gibi bak ör:)ellerine sağlık

  2. nurkaya

    eline sağlık zeliş,ben de yeni başlayanlardanım liflere. Eldiven şeklinde olana başladım şimdi. Bakalım nasıl olacak??Şema için teşekkürler, ihtiyaç duyduğumda isteyebileceğim bi yer var artık.. : ))

  3. zeliss
    kalplilif şablonu
    kalplilif şablonu

    işte size yeni bir şablon dahalif yapacak arkadaşlara umarım yardımcı olabiliyorumdur :)

  4. yeni şablonlar eklemişsin zeliş abla bunlarda güzellergeçen ben bir sitede görmüştüm çam ağacı şeklinderica etsem çam ağacı şablonunu çıkarabiliirmisin

  5. zeliss

    eğer elinizde resmi varsa bakabilirim sizin lif modelinizedeçam ağacı şekinde elimde örnek yoktu ancak şema olarak böyle birşey olması gerekiyor uydurma çam ağacı oldu biraz :)

  6. slm zeliş hanım lif şablonlarınızı çok beğendim sizin şablonunuz olmazdan önce şablonlu lifleri yapamıyordum sizin excelden yayınlamış oldugunuz şemadan sonra kolaylıkla yapabiliyorum ama çok fazla çeşit yok yazılara baıyorum hep 2009 yılına ait yeni şemaları bizimle paylaşırsanız sevinirim.

Bir Cevap Yazın

Örgü lif modelleri – ciciceyizleer

| | 0 Yorum

Vintage lif örgüsü – anlatımlı

| | 0 Yorum

Şık ve kullanışlı örgü lif modelleri – tasarimhm

| | 0 Yorum

Harika örgü lif modelleri – maharetlieller01

| | 0 Yorum

Video: Tomurcuk lif yapılışı

| | 0 Yorum

Çeşit çeşit lif modelleri – elisibohcasi

| | 0 Yorum

Tığ işi örgü lif modelleri – mujgan giyim

| | 0 Yorum