Pazartesi, Aralık 5, 2016
banyo paspası yapımı

banyo paspası yapımı

11

burada eski havluları kullanarak banyo paspası yapımını anlatmışlar. (pdf)öncelikle kare gözleri olan file benzeri bi kumaş buluyoruz. benim aklıma soğan çuvalları geldi ama delikleri çok mu küçüktü hatırlayamadım şimdi. sonra eskiyen havlumuzu, yada belki eski bir nevresimi şerit şerit kesip, filenin gözlerine düğümlüyoruz. şeritlerin uzunluğu, kalınlığı ve bağlama sıklığı tamamen bize kalmış. biraz vakit alır gibi duruyor ama sonuç iyi olur sanırım..

11 YORUMLAR

  1. Benim hep düşündüğüm ama bir türlü uygulayamadığım bir fikir. Fotoğrafta kullanılan file malzeme de lastik kaydırmaz, halıların falan altına koyulan. Hem böylece yapılan paspas da kaymaz :))

  2. kondor tebeşir tozlarını ,sibella ile sergun da havlu havlarını saklandıkları dip köşeden türküler eşliğinde çıkarırken beni hatırlayınız lütfen.ömrümde ilk kez beğendiğim birşeylerin temizliğini dert ettim.şaşırdım kendimehiç aklıma gelmezdi doğrusu

  3. Yok yok nalan abla dert olmasın, ben zaten havludan yapmayı düşünmemiştim, şekil olarak söylemiştim sadece :))

  4. SİBELCİĞİM,RENKLİ TEMİZLİK BEZİNDEN YAPILIRSA SU DA ÇEKER.SALI PAZARInDA ÇOK UCUZA SATILIRDI YA.pardon büyükharfle yazmışım.şimdi bunu ve yorumu d.b.okursa yarın programında yapar.sen Bodruma döndün mü?nerdesin.İstanbuldaysan görüşelim.yine geliyorum

  5. Valla güzel fikir de ben de havludan yapmam bunu doğrusu hav atar sürekli ama temizlik bezi fikrini tuttum onda da renk sorun . Bu delikli altlık gibi malzemeler çiçekcilerde var onlar çiçek kaplıyor bunlarla

  6. çok beğendim, biraz oyalar sanırım, benlik değil ama çok güzel birini bulup yanıma yapabilirim,.. :) temizlik bezleri iyi fikir..

  7. ben de bunun etamin üzerine kalın örgü ipleri bağlanarak yapılanını görmüştüm, o tam halı görünümlü oluyor, bu da güzel durmuş..

  8. bunun yerine büyükçe bir file edinsek, yada halı kaydırmaz. kalın ipleri de şerit şerit kesip ortalarından bağlasak, iki yönü de kullanılabilen, yumuşacık bir battaniye elde edebiliriz sanki..

  9. Nalan Abla tebeşir tozundan meslek öğretmenlik olunca yılman mümkün ama bak kapı kenarını bir haftadan fazla oldu tebeşir tozu sebebiyle sadece bir kere eğilipte sildim.Ama seni anmak olsun bahanem Nalan Abla tebeşir tozuda oluversin sebebide çok mu yazar?öptüm:)