BİR PET ŞİŞENİN MACERALARI1

-

Bu sıralar kendimi pet şişelere adadım. Sürekli kafamda onlarla neler yapabileceğimi düşünür oldum. Ortaya beni sevindiren ve çok keyiflendiren sonuçlar çıkmaya başlayıncada işi daha da abarttım ve geridönüşüm projesi çalışmalarımı genişlettim. Artık sadece pet şişeler değil tüm ÇÖPLER BENİ İLGİLENDİRİYOR. Pet şişeler, konserve kutuları, detarjan kutuları vs. sıraya girdiler ve evrim geçirecekleri günü beklemeye başladılar. Çalışmanın nasıl yapıldığı ve diğer fotoğrafları görmek için bloğumu ziyaret edebilirsiniz.

13 yorum gelmiş

  1. Noblesse

    kapkaracım, bu genelde haftasonu oluyor, hafta içi ancak akşamları uğrayabiliyorum marifete.Çalışmalarını ise elbette beğeniyorum, özellikle yumurtalar ve seramikler.

  2. Kapkaracamdankelebek

    hımm bende çalıştığım için genelde haftasonu yolluyorum yazılarımı.yazıların yayınlanmasıda tam bir hafta olduğu için bu şekilde denk geliyoruz demekki:)

  3. Kapkaracamdankelebek

    Büyük bir şişenin tabanından da ayçiçeği olur mu acaba?

    neduk, onuda bir öğrencimle denedik. büyüklede çok güzel oluyor ama orta kısma pinpon topu yerine küçük sünger gibi toplar var onlardan koymak gerekiyor.

  4. Kapkaracamdankelebek

    pinpon topu büyük şişede çok içerde kalıyor. özellikle ayçiçeği yapmak istiyorsan zaten büyük bir göbeğe ihtiyacın olacak. ayçiçeğinin göbek kısmı geniştir ya ona benzetmek için yani.

Bir Cevap Yazın

Organze kurdeleden kolay gül yapımı

| | 0 Yorum

Kumaştan yoyo çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Video: Kalın keçe ile çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı kumaş çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Video: Yakma çiçek nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Kumaş çiçek yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Tüllerden çiçek paket süsü yapımı

| | 0 Yorum

Video: Kolay kumaş çiçekler nasıl yapılır?

| | 0 Yorum